12 Reacties

4 jaar geleden

Tellen en nog een keer tellen als ze weg is? Lastige situatie. Misschien kan je het haar ook vragen. Wanneer ze antwoord dat ze dat niet doet, zal ik gewoon benoemen okee, dan weten we dat. Mocht je erna wel geld missen, weet je dat er wat is en kan je er misschien de volgende keer op terug komen. Misschien dacht ze wel gewoon ik pak even die fles op en maak het schoon op de plek waar die staat

4 jaar geleden

Ik heb benoemd dat ik de fles hoorde rammelen en vroeg of die viel en dat beaamde ze. Al leek het geluid op iets heel anders. Ik kan het nu helaas niet bewijzen dus zal voor nu de flessen opbergen want kan er denk ik toch niks meer mee..

4 jaar geleden

Wat ik zou doen?

4 jaar geleden

Oeps iets te snel op verzenden gedrukt.. Ik zou een foto maken van hoe het geld eruit ziet als de fles doorzichtig is zo kun je zien of er munten verplaatst zijn of je kunt (als je toch niks beters te doen hebt dan wachten op je baby) geld tellen als ze er niet is en dan haar gelegenheid geven volgende keer door zelf even niet in de buurt te zijn en dan weer tellen.. Als je het echt zeker wilt weten enige manier

4 jaar geleden

Oh ik lees nu dat je het al gezegd hebt, tja nu kijkt ze wel uit nu zal ze het niet meer doen als ze weet dat je iets gehoord hebt.

4 jaar geleden

Moest ze de fles niet verplaatsen om af te stoffen eronder? Zal dan ook wel lawaai maken. Nu ja, je hebt er iets van gezegd dus grote kans dat als ze al stal, ze het nu niet meer zal durven. Hopelijk 🤞🏻 Kleingeld zou ik wel niet laten staan op een plek die bereikbaar is voor een poetsvrouw. Niet dat ik denk dat alle poetsvrouwen stelen of zo, maar het blijft toch een vreemde in je huis. Zelfs met vrienden op bezoek pas ik al op met wat er rondslingert aan geld.

4 jaar geleden

Ik zou t nogmaals benoemen dat je twijfels hebt en rechtstreeks vragen, heb je er geld uit genomen? Dat je haar echt vertrouwt, maar t gevoel van twijfel toch wil uitspreken, zodat t niet blijft spoken in je hoofd. Wegzetten kan ook, maar lijkt me niet fijn als je bang blijft dat ze wat steelt als je iets laat liggen...

4 jaar geleden

Misschien verplaatste ze de fles voor schoonmaken, of was ze aan het kijken hoeveel er in zat (nieuwsgierigheid) en juist door het idee dat iemand denkt dat ze iets pakt dat ze het snel teruglegt?

4 jaar geleden

Zet de babyfoon met camera erop dan weet je snel genoeg.

4 jaar geleden

Gewoon voor de zekerheid een keer wegen op de keukenweegschaal. Scheelt een hoop telwerk.

4 jaar geleden

Reactie op babyq12022

Gewoon voor de zekerheid een keer wegen op de keukenweegschaal. Scheelt een ...
Work smarter not harder

MOD

4 jaar geleden

Op verzoek van ts sluit ik dit topic