9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Kan jouw kindje al steppen? Ik zie mijn dochtertje dat nog echt niet doen haha ik heb het niet geprobeerd maar een loopfiets lijkt mij ook beter 馃槉 ik denk dat ik ook voor zoiets ga en pas met 2.5 3 jaar een step...

茅茅n jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/scoot-and-ride-highwaykick-1-buitenspeelgoed-ash/9200000102604597/?s2a=#productTitle De scoot & ride is misschien een goede optie? Hier hoor ik goede verhalen over. Wij geven het aan ons dochtertje als ze 2 wordt 馃

茅茅n jaar geleden

Voor nu zou ik een loopfiets doen wij hebben er 1 van puky de pukilino en dat is met 4 wielen de step heb ik wel op het lijstje gezet van scoot and ride kan ze alvast oefenen. Maar hier gaat dd loopfiets de hele kamer door helemaal geweldig vindt se het

茅茅n jaar geleden

Reactie op VD22

https://www.bol.com/nl/nl/p/scoot-and-ride-highwaykick-1-buitenspeelgoed-as ...
Wij hebben deze ook voor ons zoontje. Als loopfiets vind hij het nu al helemaal geweldig, en straks kan hij op de step

茅茅n jaar geleden

Wij hebben bij de geboorte een loopfiets gekregen die je steeds kunt verstellen in hoogte en van 3 naar 2 wielen kan, van Angels & Bandits. Die is echt super leuk! Sinds een maand of 14 racet ze er de woonkamer en tuin mee door en ook nu pakt ze hem nog steeds dagelijks. Wij zijn wel toevallig ook aan het kijken voor een stepje voor haar verjaardag in januari.

茅茅n jaar geleden

Hij krijgt met 2 een loopfiets van familie. Hij heeft nog totaal geen evenwicht en balans vind hij ook wat lastig. Dus we beginnen met de veloretti 3 wieler die naar 2 wieler kan worden omgebouwd. De scoot en ride vorige maand geleend van iemand maar dat sturen snapt hij niet. Hij word dan boos en wil er niet meer op. Je moet sturen met je lichaam door naar links en rechts te leunen. Hij heeft die balans gewoon totaal nog niet. Dus ons idee is nu een loopfiets die dan nog een paar jaar mee gaat. En volgend jaar krijgt hij dan een 3 wieler stepje.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben de veloretti tricycle die (als hij ouder is) om te bouwen is naar een 2wieler. Vindt hij helemaal leuk. Wordt in januari ook 2.

茅茅n jaar geleden

Wij gaan ook voor de veloretti tricycle! Thanks voor alle reacties, en nu 20% korting bij veloretti!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben ook een Veloretti loopfietsje besteld voor de tweede verjaardag van onze dochter馃グ. Heel fijn die korting nu!