11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ook zoiets gekregen toen de oudste een baby was. Een lampje met muziek en sterretjes voor tegen de muur. Niks mee gedaan tot ze twee jaar was, toen wilde ze die graag op haar slaapkamer ... :)

3 jaar geleden

Ja we hebben die voor de oudste gekocht toen hij 1,5 ofzo was. Dan zette ik die savonds aan voor hij ging slapen. Vroeg er zelf vaker naar. Nu hebben we die nog en dan zetten we het aan voor ze allebei, niet perse voor in slaap te vallen maar helpt bij ontspannen. Ik vind het gewoon gezellig om met z'n alle op bed te liggen en naar de sterren te kijken 😊
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik beb er ook een, hij wordt er rustiger van

3 jaar geleden

Wij hebben ook zoiets (Tim the turtle van zazu) behoort bij ons bij het bedritueel en ze lijken het leuk te vinden ernaar te kijken en er rustig van te worden

3 jaar geleden

Kan je ook gebruiken voor een snoezelbadje

3 jaar geleden

Ik gebruik hem smorgens wel eens. Dan geef ik flesje in ons bed en doen we daarna lekker de lampjes uit en zet ik dat dingetje op bed dan liggen we nog even lekker. Maar doe dat gewoon af en toe of als ik zelf nog heel erg moe ben om nog een beetje bij te komen🙈🤣

3 jaar geleden

Wij gebruiken hem als bed ritueel. Overdag doen we er niets mee. In de avond doen we een nachtlampje aan. Gordijnen dicht. Verhaaltje lezen. Nachtlampje uit. Sterrenhemel aan. In bed muziekje aan weltrusten en een kus. Daarna lopen we weg. Sterrenhemel gaat na 15 min uit. En dan slaapt hij altijd al.

3 jaar geleden

Mijn neefje hielp het altijd in slaap te vallen. Dus wakker wegleggen en sterrenhemel aan. Was hij zoet mee en viel zo in slaap. Ons zoontje gaat juist niet slapen en blijft gefascineerd naar de sterren kijken, dus kan allebei de kanten op 😂

3 jaar geleden

Welke hebben jullie ?

3 jaar geleden

Reactie op Annelottt24

Welke hebben jullie ?