11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben onlangs de ergobaby omni 360 aangeschaft. Hiermee mag zo ook met haar gezichtje naar voren zitten, zodat ze beter rond kan kijken. Later kan ze dan ook op de rug, als ze groter is. Hij kan tot ruim 20 kilo, dus voorlopig gaat hij goed mee. Bevalt super goed!

3 jaar geleden

Wij hebben onlangs de ergobaby omni 360 aangeschaft. Hiermee mag zo ook met ...
Bij een consult getwijfeld over deze of de tula explore trouwens, daarmee mogen ze ook met het gezichtje naar voren. Maar deze had een fijnere rugband en was gemakkelijker zelf aan te doen,vond mijn man 鈽猴笍. En aangezien hij draagt omdat ik nog rug- en bekkenklachten heb van de zwangerschap, vond hij dat erg belangrijk.

3 jaar geleden

Wij hebben sinds kort de joie draagzak super fijn voel niet eens dat ze erin zit. Heel erg tevreden over. Ze zit nu op me buik met haar gezichtje naar voren zo gezellig ook

3 jaar geleden

Hier ook een Joie, bevalt echt fantastisch. Hier al een grotere dame van 10kg dus ze kon al lekker op de rug. Maar ook vooruit kijken vind ze super op vakantie!

3 jaar geleden

Ik heb een deryan en die bevalt ook heel goed, mag ook vooruit met gezichtje (baby 6 mnd en bijna 9 kilo)

3 jaar geleden

Ik heb zelf een babybj枚rn via Marktplaats gekocht. Heel fijn en heel stevig. Zit een rugsteun aan. Kan de baby voor en achteruit kijken en je kan hem afstellen op de lengte van je kindje.

3 jaar geleden

Dit is wel een foto van een maand geleden. Maar dit is dus de babybj枚rn

3 jaar geleden

Ik zou een draagconsult hiervoor aanraden omdat een draagzak heel persoonlijk is. Wat voor ons lekker zit en goed past hoeft voor jou niet hetzelfde te zijn. Ik heb een paar weken terug een consult gedaan en dan merk je dat er onderling best wat verschil is qua materiaal en pasvorm. Ik kwam uit op een Manduca xt of Isara quick full buckle, omdat ik de rugbanden gekruist wil kunnen dragen. De Babybjorn die hier genoemd wordt is niet ergonomisch https://www.draagconsulent.nl/ergonomisch-vs-niet-ergonomisch-dragen/

3 jaar geleden

Ik zou echt goed kijken dat de draagzak die je koopt ergonomisch is. Zo moet er bijvoorbeeld van knie tot knie ondersteuning zijn voor je kindje. Een consult is echt aan te raden, kun je lekker passen en doe je geen miskoop.

3 jaar geleden

Wij hebben onlangs de ergobaby omni 360 aangeschaft. Hiermee mag zo ook met ...
Ik weet niet of dit hier mag maar ik verkoop deze in khaki kleur, helemaal nieuw! 鈾ワ笍

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Ik heb de Tula explore aangeschaft馃槉