Ik voel mij zo dom en schuldig.
Wij hebben gister een stekkerdoos op de kamer van mijn zoontjes ( slapen samen) gedaan ivm snoer tekort om de ventilator en het nachtlampje aan te doen. Overal zit beveiliging op behalve op 1 en ze waren op. Nu lag mijn zoontje net te slapen en hoorde hem heel hard huilen. Mijn man was beneden aan het bellen dus ik hoorde het niet gelijk. Toen ik boven kwam zat me zoontje voor de stekkerdoos die deels onder het bed lag en uitstond maar nu dus wel aan stond en was helemaal in tranen. Ik weet nu niet of hij zo overstuur was omdat hij al een tijdje aan het huilen was en ik hem niet gehoord heb ( zou geen 10 minuten zijn maar toch langer dan normaal ). Of omdat hij dus z’n vinger in het stopcontact gedaan heeft. Zijn vinger is niet zwart of iets raars en weet verder niet waaraan ik kan zien of er iets gebeurt is iemand hier ervaring mee?
Hij is net gewoon weer in slaap gevallen maar zei wel een paar keer auw en stak zijn wijsvinger huilend omhoog ..
Iemand die weet of ik langs de dokter moet gaan/ bellen? Of dat zolang je niks ziet er ook niks is ? En we gewoon geluk hebben gehad ?
Uiteraard heb ik alles meteen weg gedaan en de babyfoon weer op de kamer gezet.