5 Reacties

10 maanden geleden

wij hebben hetzelfde ledikant. en sinds een halfjaar de zijkant eruit. we hebben wel een uitval-ding bij Ikea gehaald. zodat hij er niet uit kan rollen in zijn slaap. Slaapt in slaapzak. maar er ligt ook een dekbed in. We slapen met de ramen open. gaat allemaal prima.

10 maanden geleden

wij zijn met 18 maanden overgestapt omdat toen onze 2e op komst was. Mijn zoontje slaapt ook nog in een slaapzak. en wacht meestal tot we komen, soms komt hij er sochtends zelf uit als hij het te lang vind duren maar dat is echt pas sinds een paar weken. je zult het nooit weten als je het niet probeert. wij dachten we proberen het niet, is het toch te vroeg staat er zo weer een ledikant. nooit meer nodig gehad 🤷

10 maanden geleden

overigens niet datzelfde ledikant dus hier is het ledikant echt ingeruild voor peuterbed

10 maanden geleden

Wij hebben hetzelfde ledikant, nog niet omgebouwd. Ze slaapt er nog super goed in, dus ik zie de meerwaarde ervan nog niet. Ik geloof erin dat ze dat soort dingen zelf gaan aangeven wanneer ze eraan toe zijn, en dan zullen we het ook meteen ombouwen. Maar zolang ze nog zo goed slaapt en blij is in haar ledikant, laten wij het lekker zo ☺️

10 maanden geleden

wij hebben hier ook sundvik ledikant zijkant is er al uit sinds ze 21 maanden is ze houdt van alles zelf doen. gaat nu ook prima zelf in bed liggen eerst met slaapzak nu zonder slaapzak. en als ze hieruit is gegroeid krijgt haar broer of zusje deze ledikant en zij krijgt haar 1 persoonsbed. nu hebben wij een lekkere dekbed erin liggen omdat ze zonder slaapzak slaapt.