11 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook 16 weken en precies hetzelfde als jou.. ik merk dat alleen genoeg slapen een beetje helpt maar dat gaat natuurlijk moeilijk tijdens werk 馃ゲ ik lees met je mee

4 jaar geleden

Kan dat ook niet aan de suiker liggen

4 jaar geleden

Ik heb der ook last van tijdens het werk heel erg Ben vandaag 16 weken Suiker helpt bij mij wel dus iets met veel suiker nemen misschien.

4 jaar geleden

Ik had dat in begin van me zwangeeschap ik neem altijd druive suiker bij me

4 jaar geleden

Hier sinds gisteren hetzelfde.. ontzettend moe, eng en licht in m鈥檔 hoofd. Ook ik ben nu 16 weken. Ik moet vanavond toevallig naar de verloskundige dus even overleggen. Ik laat het je weten als ze tips heeft!

4 jaar geleden

Ik heb altijd Dextro mee, tussendoor koekjes, Lakrisal voor evt te lage bloeddruk. Maar bij mij komt het ook echt door een te lage bloeddruk...

4 jaar geleden

Tnx meiden! Appelstroop en limonade helpen bij mij. Merk dat als ik ong 1,5 uur niet heb gegeten dat ik meteen mega flauw wordt en gevoel van flauwvallen krijg. Misschien toch m鈥檔 suikerspiegel? @rianne! Ja laat maar weten ben benieuwd!

4 jaar geleden

Ik heb het ook snel en heb de Roosvicee Ferro met extra ijzer.

4 jaar geleden

Ik ben weer wat afgevallen en m鈥檔 bloeddruk is lager, dit is waarschijnlijk de oorzaak bij mij.. meer eten en iets rustiger aandoen, en evt naar een di毛tiste als ik blijf afvallen! Ik denk als ik jullie zo hoor dat ik ook wat meer suikers ga eten, dextro ik huis halen en misschien iets van zoute dropjes?

4 jaar geleden

Floradix! Extra ijzer helpt hier erg goed tegen. Ik neem het nu 2 x per dag.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar馃ゴsuper duizelig, slap en veel hoofdpijn. Hier had ik in mijn eerste zwangerschap totaal geen last van..馃槕馃槄