5 Reacties

7 maanden geleden

De (gratis) spelletjes van dr. Panda vinden ze hier heel leuk en we hebben de app van Nijntje gekocht. Wij maken op de iPad ook gebruik van dat we de iPad ‘locken’. Dan kunnen ze niet uit het spel of het filmpje. Dat scheelt ook veel gedoe. Fijne vakantie!

7 maanden geleden

Youtube Kids en idd zet ik hem dan ook op kinderruimte.

7 maanden geleden

Mijn dochter vindt de spelletjes van Bimi boo erg leuk. En ik maak ook gebruik van de optie om de iPad te blokkeren als ze in een app zit. Ze heeft nogal de neiging om te switchen naar de normale YouTube. Maar ik vind dat niet leuk. Ze mag alleen op YouTube Kids🤪Ik had de gewone YouTube een beetje verstopt tussen andere apps. Maar onze wijsneus weet hoe je helemaal op het einde een overzicht kan maken van apps en zo kon ze wel de gewone YouTube vinden🧐🤣

7 maanden geleden

Reactie op Mvb3

De (gratis) spelletjes van dr. Panda vinden ze hier heel leuk en we hebben ...
Hoe doe je dat?

7 maanden geleden

Als je in de app zit waar ze in moeten blijven 3x achter elkaar op de home button klikken. Je komt dan in een speciaal scherm. Links onderin kan je dingen aan- en uitzetten. Zo laat ik aan staan dat het volume wel nog bediend kan worden. Ze vragen je dan om een wachtwoord te maken en daarna kan je op start klikken