23 Reacties

3 jaar geleden

Pinterest is een goede inspiratiebron, meestal betaal je voor een kleine tattoo alsnog rond de 75/100 euro ivm materiaalkosten

3 jaar geleden

Ik heb de namen van mijn zoontjes, Jules & Gust net boven de pols staan. Inderdaad pinterest heeft leuke inspiratie en ik heb 2x 150€ betaald. 😊
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

😊

3 jaar geleden

Namen van de 3 kids. Nu nog laten zetten.

3 jaar geleden

😁

3 jaar geleden

Deze kostte € 100

3 jaar geleden

Ik ga zo iets laten zetten volgende week. De anjer is zijn geboortebloem en in de steel komt zijn naam te staan.

3 jaar geleden

Reactie op denise103

Namen van de 3 kids. Nu nog laten zetten.
Oeh leuke puzzels Fien , Loek en Micky? 😄

3 jaar geleden

Ik betaalde een aantal jaar geleden €135 voor een mediumgrote tattoo (grootte van je handpalm) en eens €60 voor een zeer kleine tattoo. Ik denk wel dat de prijzen ondertussen gestegen zijn. Op ons geboortekaartje staat een lijntekening van een bloem met de naam van mijn dochter in verwerkt en die zou ik ook nog willen laten zetten als tattoo.

3 jaar geleden

Wij hebben een voetafdruk met de naam erin en op onze pols de letter in oud Engels met geboortedatum eronder .
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Deze was €250

3 jaar geleden

Vers gezet 🤣 Was €185,-.

3 jaar geleden

Wij hebben een voetafdruk met de naam erin en op onze pols de letter in oud ...
Mooi!

3 jaar geleden

Hartslag komt van zijn eigen echo af 😊

3 jaar geleden

Reactie op sam0105

Hartslag komt van zijn eigen echo af 😊
Gaaf die hartslag! Wij wilde ook zoiets maar hebben geen hartslag op papier van ons kleintje. Heet ook Maxx met dubbele 'x' ! 😍

3 jaar geleden

Dit heeft mijn man. En had bedacht met je letters van het geboortekaartje ❤️

3 jaar geleden

Weet niet wat ik er voor betaald heb want heb er meerdere tegelijk laten zetten 😂

3 jaar geleden

Zoek eerst via Google gewoon naar de verschillende stylen doe je mooi vind. Zoek dan op instagram naar artiesten die in die style werken. De prijs is een soort onbesproken regen dat je daar niet over onderhandeld of afdingt oid. Gewoon een goeie artiest zoeken (heel belangrijk)! Afspraak maken en je wensen neerleggen. Prijs zal idd rond de 100,- zijn afhankelijk van wat je wil. Maar betaal liever iets meer bij een goeie artiest dan iets minder bij die hobby tattooeerder om de hoek. Success!

3 jaar geleden

Reactie op Babynummer2-2024

Weet niet wat ik er voor betaald heb want heb er meerdere tegelijk laten ze ...
Ik ben niet heel erg van de tattoos, maar deze vind ik wel mooi

3 jaar geleden

Ik ben niet heel erg van de tattoos, maar deze vind ik wel mooi
Dankje! Moet zeggen dat ie zelfs op deze foto groter en opvallender is dan in het echt, is echt heel fineline gezet