28 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben luierbroekjes geprobeerd bij ons dochtertje van 10kg en 1,5 jaar. Al oogt het redelijk goed om haar lichaam, toch schuift en doet het door al het bewegen. Met gewone luiers hebben wij zit niet. De gewone pampers baby dry houden haar de hele nacht droog.
één jaar geleden
Met luierbroekje bedoel je die ene luier die je echt als een broek aan doet toch? Want dan is maat 5 te groot voor 10 kg. De broeken sluiten niet goed aan bij benen en billen en dan lekt alles door. Mijn zoon van 11.5 kg draagt nu maat 4 luierbroekjes van kruidvat overdag en maat 5 normale luiers van kruidvat in de nacht. Misschien dat je een maat kleiner van de broekjes probeert?
één jaar geleden
Reactie op Chocolate92
Met luierbroekje bedoel je die ene luier die je echt als een broek aan doet ...
Met maat 4 lekt helemaal door
één jaar geleden
Reactie op Knorretje1997
Wij hebben luierbroekjes geprobeerd bij ons dochtertje van 10kg en 1,5 jaar ...
Heb nu luiers maat 5 gehaald, maar sluit ook niet echt aan
één jaar geleden
Luier broekjes lekker zowiezo veel eerder door omdat ze nooit helemaal goed aansluiten en veel meer gaan hangen als er plas in komt
één jaar geleden
Kruitvat luiers altijd erg tevreden over geweest maar de luierbroekjes waren een ramp! Nu over naar pampers baby dry maat 4 en dat werkt geweldig
één jaar geleden
Hier is ze ook 10 kilo maar ik gebruik maat 4 luiers. Overdag gewone van pampers (hiervoor altijd Etos luiers gebruikt maar deze zitten net iets beter). Voor de nacht pamper dry maat 4.
Een te grote luier kan ook lekkage veroorzaken.
één jaar geleden
Luiers maat 4 lekt ook al door. Heb se pure en soft van kruidvat, pamper dry en harmonie. Vandaag maat weer ander halen
één jaar geleden
Wij ervaren hetzelfde probleem maar dan met maat 6. Qua kilo’s en hoeveelheid plas maat 6 nodig maar hij is 1,5 en lange dunne jongen wel wat zwaarder in gewicht. Maat 6 luierbroekje te groot en doorlekken en maat 5 na 1/2 uur al verschonen. Hier helpen echt alleen de gewone luiers van pampers en dan de baby dry variant. Zou persoonlijk maat 5 proberen. Succes !
één jaar geleden
Vervelend he! Hier lekt ons kindje van 9 kilo door de maat 4. Ze plast naar voren en soms stroomt het er aan de bovenkant weer uit. Het is zo irritant. Of het lekt aan dr beentjes. Het sluit voor geen meter aan. Ze is dun. Die broekjes lijken wel beter aan te sluiten hier. Ik moet haar zo vaak verschonen en dan is vooral de voorkant nat. Genoeg lekruimte naar achter maar zo wekt het blijkbaar niet.
Ik volg je topic mee.
één jaar geleden
Reactie op MinaMuis
Wij gebruiken die van pampers maat 4 bij 11kg. Nog nooit doorgelekt. Missch ...
Van pampers heb ook geprobeerd
één jaar geleden
Mijn zoontje is ook rond de 10 kilo. Wij gebruiken meestal pampers baby-dry pants paw patrol maat 5. Soms hebben we ook bonbebe luierbroekjes maat 5 die zijn ook prima.
één jaar geleden
Luierbroekjes van Picnic maat 4 zijn ook verrassend goed en heel budget proof. Merk heet hello walt. Kruidvat en Etos zijn qua kwaliteit gewoon niet goed genoeg om doorlekken in de nacht te voorkomen is onze ervaring. Wij gebruiken nu of baby dry (maat 4, sluit heel mooi aan dus nergens te los ofzo daar moet je echt goed naar kijken) of hello walt (ook maat 4 broekjes voor de nacht en overdag zijn we nu maat 5 proberen maar die zijn best groot nog) ons zoontje weegt overigens iets van 11,5 kilo nu maar is ook redelijk smal.
En niet nog super veel laten drinken savonds vlak voor het naar bed gaan helpt natuurlijk ook. Dan gaat het heel soms bij ons nog mis.