8 Reacties
4 jaar geleden
Zo heb ik vannacht met mn stomme kop 2 schepjes teveel melkpoeder gedaan. Kwam er vanmorgen pas achter toen hij flinke krampjes had en veel scheten liet.... kan mezelf ook wel voor mn kop slaan. Hopelijk kan het geen kwaad. Normaal heeft ie iedere ochtend een poepluier en die bleef vanmorgen uit, wellicht dat hij nu meer moeite moet doen met poepen. Voel me ook zo stom dus begrijp je helemaal!
4 jaar geleden
Ij doe de fles nooit langer dan 30 seconden in de magnetron is 150cc water en dan is die warm maar niet heet
4 jaar geleden
Hi lieve mama. Hopelijk betekend dat je niks ziet, dat het snel over is. Het hoeft ook geen pijn meer te doen, misschien ook een onprettige herinnering.
En echt kan gebeuren. Een te kort geknipt nageltje, een velletje tussen een rits, doorlopen zeggen met een steentje in je kind schoen. Geen tips, maar wel oprecht voel jezelf niet te lang schuldig. Wij mama’s voelen het net zo erg mee.
3 jaar geleden
Reactie op Babysha
Ochjee. Ik doe elke avond voor het slapen alvast poeder toren vullen, missc ...
Doe ik ook en toen ons zoontje nog nachtfles kreeg met mn slaperige hoofd niet gezien dat het bakje niet goed leeg was ‘geschud’. Vond s ochtends de helft er nog in. Dat zal een waterige fles geweest zijn 🙈