7 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben dit, maar ik heb wel ook 2 bonuszoons: Vanaf een wolkje viel een traantje, van een engeltje lief en klein. Het was van blijschap en liefde, zij had er zo graag bij willen zijn. Ezequiel en Marcos zagen het traantje vallen en lieten naar boven horen. Lieve Angelica 馃懠馃徏馃挏, ons broertje is geboren 馃グ馃挋

4 jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd met deze zwangerschap! Wij hebben een gouden regenboog op het kaartje staan, een goud sterretje achter de naam van het overleden kindje (staat als laatste genoemd achter zijn zusjes) en de tekst: Trots en blij dat jij er eindelijk bent, geboren om voor altijd van te houden. De tekst is niet per se een verwijzing, wilde er ook niet te veel aandacht aan geven. Het kaartje is niet voor het overleden kindje maar wil de aandacht vooral op het nieuwe kindje richten. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Er zijn mooie gedichtjes te vinden, ik had deze opgeslagen op mijn telefoon: - Ergens ontastbaar ver, schittert een bijzondere ster. Wakend over ons en deze kleine uk, is hij stil getuige van dit nieuwe geluk - Een stille wens, werd een verlangen. Naar jou, een klein mens. Jij hebt hoop door geluk vervangen. - ergens onaantastbaar ver 聽聽聽聽 schittert dierbaar 聽聽聽聽聽聽 een kleine ster 聽聽聽聽 en is stil getuige 聽聽聽聽聽聽 van ons geluk - Vanaf een sterretje viel een traantje, van je broertje lief en klein. Het was van blijdschap en van liefde, hij had er zo graag bij willen zijn. Mamma zag het traantje vallen en liet naar boven horen, Benjamin je broertje is geboren.

4 jaar geleden

Wat een mooie teksten 鉂わ笍. Ik had al iets van zo klein en zo bijzonder, welkom lieve regenboogbaby. Maar er is zoveel keuze 馃槄

4 jaar geleden

After every strom there is a rainbow 馃寛

4 jaar geleden

Wij hebben idd ook een variant op eerder genoemde gemaakt; Vanaf een wolkje viel een traantje Van een engel lief en klein Het was van blijdschap en ban liefde En van trots jouw grote broer te zijn Nu komt ons 2e (of dus 3e) kindje eraan en proberen we een versje te maken waarin ze allebei als grote broer genoemd worden, eentje 'hier beneden' en een als mooie ster!

4 jaar geleden

Aan de binnenkant van ons kaartje hadden we trouwens de tekst: Niemand weet wat leven is, alleen dat het gegeven is Dat verwijst er ook wel enigszins naar 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op C_illiej

Wij hebben dit, maar ik heb wel ook 2 bonuszoons: Vanaf een wolkje viel ee ...
Hallo, Ik heb destijds (2005) dit gedichtje geschreven bij de geboorte van ons dochtertje. Het is ons heel dierbaar en we vinden het super dat anderen heb ook zo mooi vinden. Een hele eer. Mocht je een geboortekaartje over hebben en je wilt die ook opsturen dan zou dat geweldig zijn. Ik verzamel de kaartjes waar dit gedichtje op staat. Gr, Radboud