11 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kleine draagt alleen romper met dunne slaapzak. En sinds een paar nachten een laken. Als het warmer is dan alleen luier en slaapzak, wordt het kouder dan pas weer pyjama en straks als het winter is weer dekentje bij echt vries weer.

3 jaar geleden

Oooh ik vind het momenteel ook lastig! Zijn kamer schommelt ook nog wat nu ligt hij in een mouwloze of korte mouwen romper en hydrofiel slaapzak. Als kindjes het te koud krijgen worden ze trouwens wakker. Te warm is gevaarlijk want dan vallen ze te diep in slaap. Ik denk dus altijd maar. Mocht hij het toch te koud hebben laat hij het wel horen 馃檲 maar de twijfel of hij zo goed is aangekleed snachts blijft bij elke temperatuur weer 馃檲

3 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje nu weer in een lange mouw romper en een slaapzak van de Hema (1,0 tog). Heb de mouwen daar wel van afgeritst. Op zijn kamertje is het nu ook 23 graden.

3 jaar geleden

Romper mouwloos of korte mouw. Met dunne slaapzak lange mouw voor de nacht. Overdag zonder mouw

3 jaar geleden

Hier ligt ie de afgelopen week alleen in zijn luier. Warm zat namelijk hier 馃

3 jaar geleden

Heb deze week een nieuwe slaapzak gekocht van 2 tog. Was wel even zoeken. Vond 2,5 tog weer net te warm. ik merkte dat hij koud was in zijn nekje met een 0,5 tog. Vanacht dus in 2 tog zonder mouwen met lange mouwen romper eronder. Hij voelde precies goed vanmorgen. Maar ik vind het deze week ook heel lastig! Wilt niet dat hij het koud heeft, maar te warm is natuurlijk ook niet goed

3 jaar geleden

Vannacht had ze een korte mouwen romper met 0,5tog slaapzak haar vader was vergeten pyjama aan te doen. Anders had ze ook een pyjama met lange mouwen aan is dunne stof.

3 jaar geleden

Me zoontje ligt met een pyjama in bedje met korte romper aan

3 jaar geleden

Mijn dochter slaapt in een wollen korte mouwen romper en een wollen slaapzak 馃憤馃徎 wol regelt goed de temperatuur en ze slaapt er heerlijk in

3 jaar geleden

Ik vindt het ook lastig! Hij heeft een dunne zomerslaapzak 0,5 tog, met de warme dagen daaronder alleen een rompertje. Nu doe ik soms sokken aan en/of een broekje, twijfel elke dag weer. Heb nu een dunne pyjama gekocht, dus ik denk dat ik die dan aan doe. Tja beetje zoeken steeds

3 jaar geleden

Romper korte mouw en slaapzak zonder mouw