13 Reacties
4 jaar geleden
Ja ik had daar eigenlijk lak aan.
Bij mij is het max 18.5 graden. Ik draag gewoon genoeg kleding om me warm te houden. Mijn kleine vent ligt als hij niets doet of slaapt onder een wollen dekentje. Tummy time is zonder dekentje. Hij heeft wel goede warme kleren :) dit gaat prima voor ons.
4 jaar geleden
Op de slaapkamer, onze kleine slaapt in een wiegje langs ons, heb ik de verwarming niet aan en is het nu rond de 17 graden. In de woonkamer heb ik overdag wel gewoon de verwarming aan, op 20.5 graden... Wij zitten inderdaad ook met hoge energiekosten vanwege de gasprijzen maar ik wil wel voor de kleine en voor mezelf het behagelijk hebben... 馃槉
4 jaar geleden
In de slaapkamers hebben wij de verwarming uit staan. Alleen beneden wel de kachel op 21 馃檲馃槵. In mijn zwangerschap had ik het elke keer bloed heet en zij tegen mijn partner nou die kachel kan wel omlaag denk? Tot ik het nu ook super snel koud heb in huis als de temperatuur lager is.. haha arme man 馃檲 al die tijd zo koud haha.
4 jaar geleden
Reactie op JanineP
18-19 graden overdag en 16 鈥榮 nachts op advies van de kraamhulp
Wat was het advies? Normaal hoor ik altijd dat het te koud is..haha.
4 jaar geleden
Reactie op JanineP
Dit was het advies, om tussen de 16 (鈥榮 nachts) en 19 (overdag) aan te houd ...
Sorry! Bedoelde waarom 16 graden..
Mijn brein staat de laatste paar weken uit..of op 20%.. haha
4 jaar geleden
Sorry! Bedoelde waarom 16 graden..
Mijn brein staat de laatste paar weken u ...
Haha! Heel herkenbaar hoor 馃檲 Ik wijt het maar aan slaaptekort 馃槆 Volgens de kraamhulp warm genoeg, wel met een dik dekentje overigens die we ook nog dubbelvouwen. Sinds een week ligt ze ingebakerd en doen we een enkele deken. Maar 鈥榮 nachts dus wel de verwarming op 16 graden. Ik voel regelmatig haar nekje en die voelt niet koud aan.
4 jaar geleden
Geen idee, wij kunnen niet zien hoe warm het is in het huis. Ik heb de knop in de woonkamer op 3 staan en in de gang ook, rest van de kamers niet. (Gelijkvloers allemaal)
Wij doen dit op gevoel, kleine man is warmbloedige want hij heeft heel snel warm. Overdag ligt hij zonder dekentje in wiegje
4 jaar geleden
Wij doen gewoon een lekker warm dekentje om haar heen, het is redelijk fris hier in huis, maar temperaturen haar regelmatig en is mooi rond de 37