Lieve mama's
Help!!! Ik ben echt ten einde raad. Sinds een week wordt onze kleine man rond 00:00 wakker en dan is het huilen en krijsen. We hebben alles al geprobeerd. Laten huilen, maar dan brengt ie zichzelf zo over de zeik dat ie gaat overgeven, bij ons in bed nemen, maar dan maakt ie er een feestje van en kan ie de slaap niet vatten hoe moe hij ook is. Bij hem zitten in de kamer, heeft even gewerkt maar nu blijft ie huilen tot je hem oppakt en bij je neemt alleen dan is het goed. Wil je hem weg leggen is het weer huilen. Loop je de deur uit zet ie het weer op een krijsen. Soms valt ie wel weer in slaap maar wordt dan een uur later weer wakker. Ik weet het niet meer. Niets lijkt te werken en ik ben echt ten einde raad. Ben zelf nog herstellende van een Bbz operatie en heb mn slaap hard nodig. Ook mijn man is ten einde raad. Hij moet er in de ochtend vroeg uit voor zn werk en loopt ondertussen ook op zn tandvlees Iemand tips hoe we hier mee om kunnen gaan? Ik heb ze hard nodig want ik heb het idee dat ik alles al geprobeerd heb.