9 Reacties

3 jaar geleden

Zou ik zeker doen! Ik drink zelf veel thee dus mijn kleine wilde al snel een slokje. Nu drinkt hij (lauwe) thee mee. Als we samen thee drinken dat drink ik vaak rooibos (losse thee) met een klein beetje zoethoutwortel erin. Of Jasmijn thee, die vind hij ook lekker. Of een combinatie van rooibos met wat zoethoutwortel, steranijs en kaneel. Lekker nu dat het kouder wordt! Je kunt ook hibiscus toevoegen, of een beetje kamille voor het slapengaan. Zwarte thee, en dan vooral de zakjes pickwick enzo kunnen erg bitter zijn en dat vinden ze vaak niet lekker. En groene thee is ook niet goed voor ze. Probeer zelf thee smaken uit als ze lauw worden en kijk hoe het dan smaakt. Geen honing in de thee doen, dat mogen ze pas als ze 2 zijn heb ik me laten vertellen.

3 jaar geleden

Thee zonder theeine! Ik geef mijn zoontje sochtends bij het ontbijt hele slappe Rooibosthee in zijn magic cup. Kruidenthee mag ook, zolang deze zonder venkel en anijs zijn. En inderdaad geen honing onder 1 jaar!!

3 jaar geleden

Hier is rooibos thee met mango en perzik smaak een succes! Daar zit ook geen cafeïne in, dus kan heel goed ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Nathalie_xx

Hier is rooibos thee met mango en perzik smaak een succes! Daar zit ook gee ...
Hier ook een grote liefhebber! Mama zelf ook 🤗

3 jaar geleden

Hier is rooibos met mango en perzik een hit. Drinkt hij lauw warm. En vind hij lekkerder als water.

3 jaar geleden

Hier is rooibos met mango en perzik een hit. Drinkt hij lauw warm. En vind ...
Hier ook! Dit was de enige thee waar ik een goed gevoel bij had in de zwangerschap en vind gewone rooibos zoooo vies.. dus mijn dochter krijgt deze nu ook. Lijkt me de meest gezonde keuze.

3 jaar geleden

Biologische kamille thee:) vindt ze heerlijk hier

3 jaar geleden

Pickwick fruit infusion. Is zonder cafeïne en onze dochter vindt het heerlijk. Zowel warm als koud

3 jaar geleden

Oow ik geef ze gewoon dezelfde thee doe ik ook drink. Bosvruchten oid. Het is zo slap dat me echt niet druk maak om dat kleine beetje theeïne, maar dat is elke moeder voor zich natuurlijk!