22 Reacties

3 maanden geleden

Centerparcs Erperheide. Echt van alles te doen voor een kleintje van 2. Wij hebben ons alle dagen vermaakt

3 maanden geleden

Haha grappige vraag. Waarom? Center Parcs is zo ontzettend ingespeeld op ouders met kinderen (en ook peuters); het maakt eigenlijk niets uit waar je heen gaat. Zelf vind ik Port Zélande het leukst, maar dat is puur smaak.

3 maanden geleden

Reactie op Jorienelien

Haha grappige vraag. Waarom? Center Parcs is zo ontzettend ingespeeld op ou ...
We kunnen dus eigenlijk niet fout kiezen 😉 thanks voor de tip!

3 maanden geleden

Reactie op Marlijnvanhees

Centerparcs Erperheide. Echt van alles te doen voor een kleintje van 2. Wij ...
Gaan we bekijken, thanks!

3 maanden geleden

Ze zijn allemaal zo ongeveer hetzelfde, het maakt niks uit. Ik heb net gegoogled op ' schema faciliteiten centerparcs.'. Dan zie je een blauw schema met blauwe bolletjes. En dan zie je welk park wat heeft.

3 maanden geleden

Zwemmen enzo

3 maanden geleden

Activiteiten

3 maanden geleden

Ook activiteiten

3 maanden geleden

Reactie op Shirin1988

Zwemmen enzo
Oh wat handig! 👍🏻

3 maanden geleden

Reactie op Jorienelien

Haha grappige vraag. Waarom? Center Parcs is zo ontzettend ingespeeld op ou ...
Nou ja ter Hills in maasmechelen is echt gigantisch af te raden gelukkig was mijn dochter maar 4 maanden destijds maar huisjes niet kindvriendelijk de dome was ook niet leuk. Water te koud . Ik woon vlakbij bij port zelande en hoor daar ook verhalen over te koud water etc

3 maanden geleden

Reactie op Lindax90

Nou ja ter Hills in maasmechelen is echt gigantisch af te raden gelukkig wa ...
Nu je het zegt, het water was wel echt niet lekker warm nee! We dachten dat het misschien een post-corona en 'klimaatcrisis' temperatuursverandering van het water was. Een paar maanden daarvoor zaten we in de Huttenheugte, en was het ook niet tropisch warm.

3 maanden geleden

Reactie op Jorienelien

Nu je het zegt, het water was wel echt niet lekker warm nee! We dachten dat ...
Nop helaas is het een probleem van center parcs kosten drukken op plekken waar het eigenlijk niet kan of gewenst is.

3 maanden geleden

Wij vonden het hof van saksen echt fantastisch! Geen centerparcs maar wel vergelijkbaar, wat luxer en alles perfect in orde 👌🏻

3 maanden geleden

Wij vonden het hof van saksen echt fantastisch! Geen centerparcs maar wel v ...
Betaal je ook wel voor die prijzen zijn echt absurd vindt ik in vergelijking met een luxe camping of een vip cottage van center parcs ook niet goedkoop maar iets beter geprijsd

3 maanden geleden

Wil je een leuke vakantie voor vriendelijkere prijzen laat centerparcs dan lekker wezen. Water koud van zwembad om kosten te drukken, als het druk is zit je uren te wachten op je eten bij restaurants daar. De service is echt niet top meer tegenwoordig zeker voor die prijs. Avonturenpark molenwaard zit alleen geen zwembad bij. Maar is echt heel leuk voor kleine kinderen wij zijn daar een dagje geweest toen onze zoon 1.5 was en hij moest huilen toen we weg gingen 😅. Mijn broertje ging ook erg graag naar duinrell op vakantie met de kinderen. Al is het tiki bad dan weer wat minder geschikt voor hele kleintjes. Zelf geen ervaring mee maar capfun vakantiepark schijnen ook best wel leuk te zijn in Nederland en kind gericht. Daar hoor ik wel echt betere berichten van als over center parcs.

3 maanden geleden

Landal Land van Bartje vonden wij, en onze dochter van destijds 1,5jr , heel erg leuk 😁

3 maanden geleden

Reactie op Lindax90

Betaal je ook wel voor die prijzen zijn echt absurd vindt ik in vergelijkin ...
Hangt er een beetje vanaf in welke week je gaat natuurlijk, maar dat valt echt mee als je flexibel bent! En genoeg vermaak, goede hygiëne, warm zwembadwater etc is ook niet onbelangrijk. Wij betalen liever die €100 meer voor net dat beetje extra ipv zitten koukleumen in het zwembad. Maar goed, dat zal voor iedereen en elke portemonnee anders zijn uiteraard. Ik wilde alleen onze positieve ervaring meegeven 😊

3 maanden geleden

Hangt er een beetje vanaf in welke week je gaat natuurlijk, maar dat valt e ...
Ik was in mei buiten het hoogseizoen dus gewoon 2000 euro kwijt voor een week destijds dat is erg prijzig

3 maanden geleden

Reactie op Lindax90

Ik was in mei buiten het hoogseizoen dus gewoon 2000 euro kwijt voor een we ...
In mei is het grootste gedeelte hoogseizoen hoor in deze regio…

3 maanden geleden

Reactie op Lindax90

Ik was in mei buiten het hoogseizoen dus gewoon 2000 euro kwijt voor een we ...
Dan heb je inderdaad een dure week te pakken gehad. Wij waren met 5 personen een week en een kleine €800 kwijt 😉