16 Reacties

4 jaar geleden

Deze had ik nog niet gehoord. Ga morgen ochtend gelijk naar de super markt. Dankje voor de tip!

4 jaar geleden

Hoe ziet de verpakking er uit ? Best wel intressant

4 jaar geleden

Reactie op Sanne199229

Deze had ik nog niet gehoord. Ga morgen ochtend gelijk naar de super markt. ...
Het heette vroeger roosvicee laxo, en nu dus vooral pruimen en er onder staat fruitkracht. Hij stond bij de Albert heijn bij de medicatie.

4 jaar geleden

Reactie op Mistral1987

Hoe ziet de verpakking er uit ? Best wel intressant
Zo 😊

4 jaar geleden

Super dankje !!!!!

4 jaar geleden

Je vind hem ook soms bij de glutenvrij/ superfood afdeling

4 jaar geleden

Oh of bij etos! 😊

4 jaar geleden

Goede tip! Thnx ga ik zeker proberen!

4 jaar geleden

Elke dag een flesje yakult wil ook goed helpen! Wel wat duurder maar werkt goed bij mij!

4 jaar geleden

Reactie op Tineke31

Elke dag een flesje yakult wil ook goed helpen! Wel wat duurder maar werkt ...
Ik vind het conserveermiddel in de moeders voor moeders flessen ruiken naar yakult, dus mijn trek daarin is een stuk minder haha!

4 jaar geleden

Ik heb hier echt nooit last van gehad, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben en dus per direct ben gestopt met koffie (wat ik me nu besef dat niemand me daar nog op betrapt heeft) kan ik gewoon niet naar de toilet, ik ga deze roosvicee kopen. Thanks voor de tip!

4 jaar geleden

Ohhh ik ga dit meteen kopen vandaag. Ben heel benieuwd 🙏

4 jaar geleden

Gevonden , gekocht , getest en super resultaat 🙈🤣

4 jaar geleden

Ben er indd ook heel blij mee! Vanaf begin zwangerschap lastige stoelgang.. Voor zwangerschap ook trouwens, was allemaal net beetje gefixed tot de zwangerschap/ hormonen het weer door de war schopte haha Nu elke ochtend beetje van deze door mn yoghurt en goede stoelgang! Zo fijn!

4 jaar geleden

Hier heb in het ook op aanraden van de verloskundige. Maar bij mij werkt het helaas niet te best. Gelukkig wel voor anderen ☺️

4 jaar geleden

Ik gebruik roosevice ferro is dat ook goed? Want die pruimen die hebben ze hier niet in de xl ah