10 Reacties

3 jaar geleden

Haha geen tip, maar heb wel hetzelfde probleem! 😉 Ik woel momenteel ook zoveel in bed dat ik wel snap dat het niet blijft liggen... Ik lees even mee of iemand een tip heeft.

3 jaar geleden

Irritant hè?! Aan je matras vastmaken met een beetje ducktape. 👌🏼 Kun je er straks ook weer prima afhalen.

3 jaar geleden

Hoeslaken van de IKEA kreeg ik als tip van de verloskundige. Lijkt een beetje op zo'n beschermer die je op kinderbedjes gebruikt voor ongelukjes. Heb er zelf een van de blokker gehad 2 jaar geleden maar die was heel zweterig en die van IKEA is dat niet

3 jaar geleden

Ik heb een molton om onze topper heen gedaan! Is een dun en waterdicht. Dat gebruik je net zoals een hoeslaken eigenlijk. Daaroverheen wel gewoon een hoeslaken, anders is het niet zo zacht. Zweet niet en ligt prima! Bij de Hema gekocht 😊.

3 jaar geleden

Ik heb deze van de Action, en die heeft van die hoek elastieken. Ik ervaar geen verschuiving! Wat je nog kunt proberen is een laken eromheen en die onder je matras fixeren?

3 jaar geleden

Dankjulliewel voor de tips, ik stuur mijn man er morgen op uit voor click en collect van een molton 😁

3 jaar geleden

Reactie op Carolien94

Hoeslaken van de IKEA kreeg ik als tip van de verloskundige. Lijkt een beet ...
Ja deze kreeg ik ook als tip van de kraamhulp!

3 jaar geleden

Wij slapen al jaren met het hoeslaken van Ikea, puur voor onze matras te beschermen ☺️