9 Reacties

4 jaar geleden

Denk eerlijk gezegd dat de 360 zonde is met een 3deurs.. qua eruithalen..😓

4 jaar geleden

Denk dat je inderdaad heel moeilijk bij die draaischijf komt…

4 jaar geleden

Reactie op Samm_

Denk dat je inderdaad heel moeilijk bij die draaischijf komt…
Waarom dan? Want de coral blijft op de draaischijf staan, ik hoef dan alleen het losse mandje met baby erin te doen, was mijn idee, en dan de boel draaien. Wat raden jullie aan dan?

4 jaar geleden

Ik zou de Maxi Cosi stone nemen. Ook 360 maar deze blijft in de auto. Dus die zet je niet op de kinderwagen. Ben je wel gelijk voor tot 4 jaar klaar.

4 jaar geleden

Hi Lizzydee, zelf heb ik ook een 3 deurs auto. Daarom heb ik gekozen voor de maxi cosi Beryl uitgekozen. Het is een 360 model maar het blijft wel vast zitten in de auto. Inclusief base is het 263 euro nu. Zelf wilde ik een 360 maar niet te veel betalen. En deze gaat mee tot 7 jaar. Alleen kan het er dus niet uit.

4 jaar geleden

Wij hebben een Mini Cooper 3-deurs zonder isofix en hebben daarom gekozen voor een Maxi Cosi Pebble Plus. Dat is er een die ook kan zonder basis, maar die kan je er wel bij kopen als je wil. Door de Consumentenbond is deze als beste getest en werd hij beschreven als makkelijk te handelen en lichtgewicht, vandaar de keuze.

4 jaar geleden

Je moet wel goed kijken hoor bij die mito.. ik weet dat ik ooit een keer met de mito van mijn moeder een mandje ging halen voor de hond .. kreeg die met geen mogelijkheid door de openingen van de auto .. hoop dat dit voor jullie anders is met een autostoel.

4 jaar geleden

Sorry sorry sorry. Ik een correctie is nodig. Even gecheckt. Het is de maxi cosi Mica die geschikt is tot 4 jaar en kost 280.