12 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben een zoutlamp die je kunt dimmen. Gekocht op bol.com.

10 maanden geleden

Wij hebben laatst een zoutlampje bij de action gekocht. Deze geven net genoeg licht zodat ze iets kan zien op haar kamer.

10 maanden geleden

Mijn dochter heeft een nachtlampje van Sleepy Frieds. Ze is er heeeelemaal weg van, dus ik geef hem tegenwoordig ook wel eens cadeau!

10 maanden geleden

Reactie op E0603

Mijn dochter heeft een nachtlampje van Sleepy Frieds. Ze is er heeeelemaal ...
friends

10 maanden geleden

Reactie op E0603

Mijn dochter heeft een nachtlampje van Sleepy Frieds. Ze is er heeeelemaal ...
Super leuk! En is het een nachtlampje met gewoon een klein beetje licht, dat je het heel de nacht aan kan laten staan?

10 maanden geleden

Hier staat op de babyfoon een lampjesfunctie, geeft juist genoeg licht.

10 maanden geleden

Wij hebben deze al jaren. Werkt heel fijn. De roze kleur is hier favoriet. ;) https://www.bol.com/nl/nl/p/fienosa-nachtlampje-stopcontact-nachtlampje-kinderen-nachtlampje-baby-afstandbediening-multi-kleur-dimbaar-timer-stekkerlamp-stopcontactlamp/9300000030247398/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9300000030247398&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI-KjNmfPihAMVOK2DBx2QLgLnEAQYAiABEgKLLvD_BwE

10 maanden geleden

Reactie op Mamsel

Hier staat op de babyfoon een lampjesfunctie, geeft juist genoeg licht.
Hier ook, en als hij slaapt kunnen wij het via de andere babyfoon weer uit zetten

9 maanden geleden

Reactie op MichelleLM

Super leuk! En is het een nachtlampje met gewoon een klein beetje licht, da ...
Ja! Sorry voor de late reactie. Hij hoeft niet in t stopcontact dus je kan m overal neerzetten en feller doen en dempen naar wens. Na 4 nachten laad ik m even op met het kabeltje. Super blij mee!

9 maanden geleden

Wij hebben deze voor onze zoon. Als hij wakker word zet hij hem zelf aan. Dat kan hij doen met of zonder geluidje. Zodra hij aan staat valt hij er ook weer mee in slaap.

9 maanden geleden

Hier hebben we deze van Nijntje heeft hem nu bijna al een jaar en batterijen nog niet vervangen. Gaat vanzelf uit na een kwartiertje