18 Reacties

één jaar geleden

Ik volg, wij maken de laatste tijden de gekste dingen mee. Zoals schreeuwen in de nacht 🙃 of gewoon niet vroeg meer willen slapen in de avond als ze een middagdutje heeft gedaan.😪 en dit doet ze eigenlijk sinds slaapregressie 18 maanden

één jaar geleden

Reactie op Shyla_

Ik volg, wij maken de laatste tijden de gekste dingen mee. Zoals schreeuwen ...
Dat schreeuwen is nieuw :( blijkt echt bij slaapregressie 2 jaar te horen, veel wakker worden in de nacht en huilen

één jaar geleden

We hebben precies met hetzelfde te maken. Geen tips dus maar ik lees wel graag mee. Het is erg pittig he!

één jaar geleden

Reactie op nina1085

We hebben precies met hetzelfde te maken. Geen tips dus maar ik lees wel gr ...
Vond het tot nu toe alle sprongetjes en regressies wel mee vallen, maar nu inderdaad best pittig

één jaar geleden

Reactie op Shyla_

Ik volg, wij maken de laatste tijden de gekste dingen mee. Zoals schreeuwen ...
Hier ook schreeuwen in de nacht, de buurvrouw van 3 huizen verderop hoort het weleens 🤣🫣🫣🫣🫣

één jaar geleden

Hier de same! Echt al weken hetzelfde probleem. Ik volg

één jaar geleden

Maar wat doen jullie dan? Laten huilen en weer steeds terug komen

één jaar geleden

Reactie op xmommytobexx

Maar wat doen jullie dan? Laten huilen en weer steeds terug komen
Ja dat probeer ik eerst, maar uiteindelijk geef ik de moed op en neem haar mee in mijn bed. Ben alleenstaand, heb niemand om mee af te lossen, en dit geeft mW dan nog een beetje de kans om te slapen. Tis echt megavermoeiend...

één jaar geleden

Wij hebben dit ook mee gemaakt. Wij hebben m uiteindelijk een keer na veel tobben en alle tips van andere geprobeerd te hebben een keer even laten huilen omdat we er zo klaar mee waren. En opeens was het toen stil. En sinds dien gaat t goed. Met af en toe een avondje er tussen dat t even niet goed gaat maar dan doen we wat op dat moment goed voelt. Ieder kindje is anders en ik denk dat je je gevoel moet volgen en doen wat jij denkt dat goed is. Het is erg pittig en vraagt veel van je maar hou vol! Uiteindelijk gaat het goed komen. Sterkte

één jaar geleden

Reactie op Krisje 89

Wij hebben dit ook mee gemaakt. Wij hebben m uiteindelijk een keer na veel ...
Ja precies dit dus, wij lieten haar dus ook uiteindelijk gillen en huilen...

één jaar geleden

Reactie op Shyla_

Ja precies dit dus, wij lieten haar dus ook uiteindelijk gillen en huilen.. ...
Jaa dat zijn echt van die hart breek momenten. Maar soms werkt t

één jaar geleden

Reactie op Krisje 89

Precies, uiteraard doe je alles eraan om je kind stil te krijgen maar je weet soms niet wat er precies aan de hand is.

één jaar geleden

Reactie op Krisje 89

Hier ook gedaan. In 3 dagen was het voorbij; eerst 5min huilen, toen 3min en toen 1min. Daarna was het voorbij.

één jaar geleden

Wij maken dit nu mee met onze dochter vandaag 22 mnd oud. Al sinds 3 wkn lang,t sloopt ons ook in de avobd/ nacht. Niet meer in eigen bed willen slapen maar tussen ons in..ik weet dat we dat niet moeten doen maar ze is dan zo hysterisch gilt/ schreeuwt gerust de hele en serieus hele nacht door! We gaan t camping bedje maar opzetten in onze kamer.. om onze eigen nachtrust te kunnen krijgen

één jaar geleden

Reactie op Maltie

Wij maken dit nu mee met onze dochter vandaag 22 mnd oud. Al sinds 3 wkn la ...
Wij hebben de afgelopen week weer drama gehad. Huilen gillen schreeuwen bij het naar bed gaan. Omdat wij geen strijd wilde voeren maar in ons bed gelegt en daar viel hij wel gewoon in slaap. Vonden wij gek... We hebben uiteindelijk de zijkant van het ledikantje afgehaald en er een open bedje van gemaakt. Nu gaat het slapen echt super goed! Blijft ook in zn bedje liggen. Alleen met het middag slaapje zit ie soms wat te spoken maar ben bang dat we een beetje richting de tijd gaan van in de middag niet meer slapen helaas want daar is deze mama nog niet aan toe. Maar in de avond slaapt hij heel goed en hebben we geen drama meer met naar bed gaan.

één jaar geleden

Reactie op Krisje 89

Wij hebben de afgelopen week weer drama gehad. Huilen gillen schreeuwen bij ...
Ik zit daar ook over na te denken, maar twijfel of het niet te vroeg is 🤔

één jaar geleden

Reactie op xmommytobexx

Ik zit daar ook over na te denken, maar twijfel of het niet te vroeg is 🤔
Ons zoontje gaf het heel duidelijk aan. Wij hadden zo iets als t niet gaat zit de zijkant er zo weer in. Maar het gaat boven verwachting goed.

één jaar geleden

Mijn zoon was vanochtend na 8.30u wakker. Lag 1,5 uur wakker in bed net en ach we dachten als die niet slaapt rust ie wel. Maar we dachten net wat is het rustig en valt ie net in slaap 😅 Hoe lang zouden jullie hem laten slapen?