10 Reacties

4 jaar geleden

Infacol werden ze bij mij alleen maar misselijk van 馃し Hoor goeie verhalen over sab-simplex. Is niet ik NL te verkrijgen maar kan je bestellen in Duitsland. Moet je even googlen. Ik zelf ben nu eerst begonnen met darmkrampjes druppels van de Kruidvat, al heb ik het idee dat het de goedkopere variant van infacol is. Hoop dat het toch wat doet, en anders ga ik ook de sab-simplex proberen. Probiotica werd op CB ook nog genoemd. Lastig is het sowieso met die krampjes. Echt even zoeken. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Wve

Infacol werden ze bij mij alleen maar misselijk van 馃し Hoor goeie verhalen ...
Jaa merk dat sinds ik de 2e infacol heb gehaald, me meisje ook vaker spuugt. Deed ze eerder niet zo veel.. ik ga eens googlen

4 jaar geleden

Sab simolex

4 jaar geleden

Wij geven mama natura Coli druppels

4 jaar geleden

Waar kopen jullie de mama natura? Ik kom niet verder dan websites met hoge verzendkosten.

4 jaar geleden

Waar kopen jullie de mama natura? Ik kom niet verder dan websites met hoge ...
Hier was deze gewoon bij de apotheek. Maar heb hem zelf gekocht via deze site Viata.nl

4 jaar geleden

Hier gebruiken we sinds vrijdag sab simplex en hebben een totaal andere baby. De krampjes zijn niet helemaal weg, maar zoveel minder dan eerst!

4 jaar geleden

Hier ook de eerste week darmkrampjes en heb een week probiotica gebruikt in haar fles. Daarna geen last meer van gehad en een lief, rustig tevreden meisje.

4 jaar geleden

De vliegtuig houding. Baby op de buik op je arm wiegen.

4 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

De vliegtuig houding. Baby op de buik op je arm wiegen.
Dan gooit ze helaas al haar voeding eruit. Maakt niet uit wanneer ik het doe馃槄