7 Reacties

één jaar geleden

Mijn tip zou zijn, lekker het ritme van je kind volgen! Volgens mij is dat voor iedereen het fijnste (en het meeste voor haar natuurlijk).

één jaar geleden

Reactie op Meandu2452

Mijn tip zou zijn, lekker het ritme van je kind volgen! Volgens mij is dat ...
Helemaal mee eens! :) alleen moet er wel gegeten worden.. en we kunnen niet eerder dan 13.00 uur en 18.30 uur eten (all inclusive). Daarom deze vraag..

één jaar geleden

Onze dochter viel tijdens de vakantie even terug op 2 korte slaapjes. Ook door vermoeidheid van zwemmen en dergelijke We namen tijdens het ontbijt fruit en een yoghurtje mee zodat ze met een volle buik rond 11.00uur een slaapje deed. Rond 14.00uur lunchen en dan rond 16.00uur weer een slaapje. In NL ging ze moeiteloos terug naar 1 keer slapen. Misschien werkt dat ook voor jullie

één jaar geleden

Hey! Herken dit helemaal. Ons zoontje lag er deze vakantie ook iedere avond om 19.00 in. Hield het ook echt niet langer vol... Wij hadden een stacaravan dus konden zelf het eten bepalen. Lastig met all inclusieve. Zijn er evt andere opties of tijden om te eten? Of een optie om het om 1900 gauw te halen. Te eten en dan je kleintje in bed? Geen idee hoor...

één jaar geleden

Wij dachten er ook zo in onze zomervakantie haha. Helaas ging het bij ons ook niet zo simpel. We wilde ook vooral niet heel de tijd aan de hotelkamer gekluisterd zitten door haar slaapjes. Bij puur toeval sliep ze op dag 3 ineens in de buggy rond 11.00u ipv in bed rond 1230. Vanaf die dag, kostte wel wat moeite om haar in slaap te krijgen bij het zwembad haha maar uiteindelijk deed ze het wel, sliep ze elke dag rond 11.00u ongeveer een uur in de buggy en rond 16/17u weer een uur maar dan wel in bed. Hierdoor hadden wij wel wat meer vrijheid. Maargoed, dat moet je kindje wel liggen natuurlijk 😅

één jaar geleden

Denk dat het bij ons wel een week duurde voor het dutje en bedtijd een uur verschoof. Steeds een beetje verlengen en uiteindelijk sliepen ze toch wel rond 19.30/20.00 uur en als we wel uit eten gingen dan een keer om 21.30 uur. We hielden toch een beetje ritme aan

één jaar geleden

Wij zetten dan de eerste dag peppa pig op voor haar en dan kunnen we haar wel gewoon voeren en het ritme iets rekken. Zij werd ook gelijk een uur later wakker als we haar een uur later naar bed brachten en zo schoof het ritme dan heel gemakkelijk op...