14 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee, want op Netflix weet ik het ook niet meer. Heb je toevallig ook NPO? Daar heb ik de Nederlandse serie Oogappels zo uitgekeken, heel leuk en grappig! Ook is Dertigers wel een leuke serie die makkelijk wegkijkt! 馃槉

4 jaar geleden

Atypical Jane the virgin Never have i ever

4 jaar geleden

And Just Like That!!! Van Sex and the City 馃榿

4 jaar geleden

Sweet magnolias Downton abbey When calls the heart Bridgerton Outlander The crown Queens gambit Lupin Las chicas del cable

4 jaar geleden

Reactie op Hope202

And Just Like That!!! Van Sex and the City 馃榿
Hoe en waar kan je die kijjken?

4 jaar geleden

- The Bold Type - Valeria - Dead to me - Bridgerton - Girlboss - Chesapeake Shores (waarschuwing; vrolijk, lief en zoetsappig, maar erg slecht acteerwerk vind ik zelf waardoor ik het niet meer kijk 馃ぃ)

4 jaar geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Hoe en waar kan je die kijjken?
Primewire

4 jaar geleden

Ginny & Georgia :) Verder is the morning show ook leuk maar die moet je online kijken

4 jaar geleden

Allemaal een beetje luchtig, hopelijk heeft iemand er nog een beetje inspiratie aan: - Brooklyn nine nine - Take me out. Mother know best (NL dating show, staat op videoland) - Nailed it. Is een bak show, maar met mensen die niet kunnen koken. Hilarisch!! - Someone great - Floor is lava (game show, ook wel grappig) - The good place

4 jaar geleden

Een totaal andere tip: De serie: we are the champions. Het gaat over allerlei onbekende/gekke/bizarre/unieke "wedstrijden" ter wereld. Het is erg aandoenlijk en leuk om de passie te zien van mensen voor hun sport/uitdaging/creatie. Echt een feelgood serie

4 jaar geleden

Andere (alternatieve) aanraders van Netflix: My octopus teacher. (Natuurdocu over een octopus, klinkt lame maar is erg mooi en interessant, je gaat zowaar wat voor het beest voelen) Dirk gently holystic detective. Vooral kijken als je rare fantasy achtige dingen leuk vind. Het duurt 2 afleveringen voordat je het snapt maar dan is het daadwerkelijk een grappige serie. Absoluut niet iets voor je als raar en alternatief niet je ding is haha. Pinguin town. Serie over verschillende pingu茂ns en hun leven in Zuid Afrika. Ze hebben namen, onderlinge soaps/drama en alles. Kijkt makkelijk weg en pingu茂ns zijn schattig dus heel simpel vermaak.

4 jaar geleden

Cheer! En komende vrijdag nieuw seizoen Ozark

4 jaar geleden

Rupauls drag race! En niet op Netflix maar wel terug te kijken via NPO gemist: een huis vol, heerlijk programma!

4 jaar geleden

Kerst is al even voorbij, maar ik kan het hele jaar door van die zoetsappige kerstfilms kijken 馃槄. En dan is de app WithLove ook echt top. Staat vol meer feelgood films en series 馃グ