37 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ze van de Ikea. Zowel voor onszelf als voor de meiden

3 jaar geleden

Leen bakker

3 jaar geleden

Jysk

3 jaar geleden

Veneta, het is wel online maar het voordeel is dat als de maat niet klopt het kosteloos terug kan en je krijgt dan nieuwe

3 jaar geleden

Wij hadden al gordijnen, maar ze waren niet verduisterend dus wilde uiteraard geen nieuwe kopen. Ik heb toen als tip deze gekregen van Amazon.. Amazon Basics Blackout Curtains With Suction Cups, Black https://amzn.eu/d/8VvPUnI

3 jaar geleden

Dit is echt zo top!! Je kunt m met zuignappen aan je raam bevestigen, en dus ook meenemen op vakantie of als je ergens op visite bent!

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Wij ook

3 jaar geleden

Action

3 jaar geleden

Reactie op sharontew

Wij hadden al gordijnen, maar ze waren niet verduisterend dus wilde uiteraa ...
Oh dit lijkt mij ook ideaal! Alleen zijn onze ramen kleiner dan de afmetingen van de gordijnen, weet jij of het dan ook kan werken?

3 jaar geleden

Leen bakker komen onze vandaan. Even wachten op een actie met gratis maken of extra korting dan word het nog goedkoper.

3 jaar geleden

Reactie op Miloutje

Leen bakker komen onze vandaan. Even wachten op een actie met gratis maken ...
Er is nu korting bij de leenbakker 10%

3 jaar geleden

Bij de kwantum is er ook korting. Wij zitten namelijk met hetzelfde probleem. Alleen wij hadden gordijnen gekocht die als verduisterend aangegeven stonden en dat totaal niet zijn. Dus elke ochtend rond 5u als het licht wordt , word ik wakker maar dochter ook een beetje ( ze slaapt bij ons op de kamer

3 jaar geleden

Ik kocht deze aan. https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B08BD8YCC7?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title Met de velcro aan te passen aan elke maat. Laat echt niks door! We nemen ze ook altijd mee op vakantie!

3 jaar geleden

Wij hebben toen gordijnen gekocht bij de karwei ( groot) raam in 2 delen verdeeld €110 waren we kwijt geloof ik.

3 jaar geleden

Thanks voor alle reacties! Ga eens kijken naar die gordijnen met zuignappen! Kan ik die ook meenemen naar mijn ouders

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Wij ook! De goedkoopste grijs-blauwe, stukje van de lengte afgeknipt en is super!

3 jaar geleden

Reactie op EstherCR

Wij ook! De goedkoopste grijs-blauwe, stukje van de lengte afgeknipt en is ...
Die van €13? En die zijn dus wel echt verduisterend?

3 jaar geleden

Reactie op jipjvw

Die van €13? En die zijn dus wel echt verduisterend?
Ik heb ze in het roze, de achterkant van de gordijnen is pikzwart

3 jaar geleden

Reactie op Fenna1808

Ik heb ze in het roze, de achterkant van de gordijnen is pikzwart
Ik heb de grijsblauwe. Ik heb ze achter mijn mooie gordijnen gehangen en ze houden (bij mij) ook een stuk van de warmte tegen. Ideaal!!!

3 jaar geleden

Kruidvat verkoopt goede verduisterende gordijnen voor ongeveer €10