6 Reacties

4 jaar geleden

Onze zoon is bijna 12 weken, gebruiken Hero comfort ivm reflux en ook dr. Browns (hiervoor avent en standaard voeding in combi met borstvoeding) Wij gaan ondanks dat de klachten voor 90% “over” zijn niet meer wisselen van flessoort of voeding, we gebruiken wel de flesspenen van Difrax 1-2-3 omdat de voeding wat dikker is

4 jaar geleden

Reactie op anoniemmmpje

Onze zoon is bijna 12 weken, gebruiken Hero comfort ivm reflux en ook dr. B ...
Ja ik merk dus dat er snel klonters inkomen, waardoor de voeding niet goed erdoorheen komt. Er zit natuurlijk jbm in.. en wij hebben een Easybaby die de fles maakt. Gebruiken al speen M van Difrax op de fles

4 jaar geleden

Toen hier de reflux en krampjes over waren heb ik dat groene ding uit de fles gehaald. De fles kun je dan gewoon blijven gebruiken. Kwa voeding ben ik nu langzaam weer naar de normale aan het over stappen.

4 jaar geleden

Wij doen een deel kokend water en mengen daar de voeding in en dan koud water erbij. Dat is voor ons de oplossing. Gebruiken nog steeds dr Browns fles en dan maat 3 speen

4 jaar geleden

Reactie op Hope202

Ja ik merk dus dat er snel klonters inkomen, waardoor de voeding niet goed ...
Ahh oke, bij Hero comfort zit er ook jbm in, wij roeren met een longdrinklepel de voeding dus schudden niet oid, maar geen last van klontjes

4 jaar geleden

De Dr Brown fles heb ik bij de oudste gebruikt tot hij geen flesjes meer kreeg hij kreeg ingedikte voeding tot hij 6 maanden was, toen ook meteen overgestapt op normale Kruidvat voeding . De jongste heeft geen reflux en daar gebruik ik ook de Dr Brown flessen bij.