11 Reacties
2 maanden geleden
Ons zoontje word ook 4 in januari en wij gebruiken de buggy nu een half jaar ongeveer niet meer. In september zijn we op vakantie geweest naar Spanje en toen wel even getwijfeld om hem mee te nemen maar dit uiteindelijk toch niet gedaan. En dat ging echt heel goed. Hij heeft langere stukken over de boulevard en een dag pretpark prima zelfstandig kunnen lopen. Heb er wel op gelet om regelmatig even kort te zitten voor een eet/drinkmoment. En heel af en toe nam papa hem even op de nek.
2 maanden geleden
Reactie op MumOfTwo
Hii, een bolderkar is ook erg fijn! Vooral voor de tassen en etc..en moet z ...
Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar zoiets is alleen handig vlakbij ons huis. Als we ergens naar toe gaan is het onhandig meenemen toch? In veel pretparken/ dierentuinen kun je er 茅茅n lenen/ huren.
2 maanden geleden
We gebruiken de buggy niet meer vanaf dat ie ongeveer 2,5 was. Straks in december wel een drukke vakantie met lange dagen in het vooruitzicht dan nemen we m voor de zekerheid mee. Maar eigenlijk dus niet meer.
vorige maand
Mijn dochter wordt begin januari 4. We gebruiken hem nog regelmatig.
Net terug van vakantie en zaten helemaal achter op het park. Ene keer ging ze op de loopfiets, andere keer lekker in de buggy.
vorige maand
Wij hebben een bolderkar. Vanaf 3 zit zijn broertje in de kinderwagen. Op lange stukken mag hij op de aanhanger anders lopen. Nu krijgt hij straks voor zijn verjaardag een vouwbare step. Het idee is met lange afstanden eventueel ook deze straks mee te nemen dat hij daar mee verder kan.
vorige maand
Reactie op StepGut
Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar zoiets is alleen handig vlakbij ons ...
Bolderkar is juist fijn met dagjes weg! Ik gebruik hem ook als ik op pad ga met m鈥檔 bijna 4 jarige en mn dreumes van 15 maanden 馃檭. Probeer mn dochter van 3 wel veel te laten lopen. Maar soms is het toch echt even handig!