10 Reacties

één jaar geleden

Ik maakte pannenkoeken voor hun gezin en alle kindjes. 😀🥞

één jaar geleden

Wij hebben sensorische ballen gekocht en hangen daar een nijntje aan want mn zoontje is gek op nijntje. Wij trakteren wel op een babygroep waardoor ik 70% van de opties al niet leuk vond omdat de helft het nog niet mag😂

één jaar geleden

Onze dochter zit op dreumes peuter groep wij hadden bing zakjes met daarin een bobbi boekje, kleurpotloden en een boekje met kleurplaten. En daar bovenop een manderijn

één jaar geleden

https://smikkels.nl/traktaties/ Erg leuk, gezond en makkelijk en vooral geen rotzooi. Vorig jaar de katjes gemaakt dit jaar de indianen:) zit een makkelijk werkblad bij. Uitprinten en knippen maar :)

één jaar geleden

Dit was onze traktatie. Doosje met gedroogd fruit, potloodjes en een mini autootje. Trakteren was op de baby dreumes groep maar ik dacht tsja… hij wordt twee. Andere ouders hebben ook meer gekeken naar wat hun kindje leuk zou vinden om te krijgen bij eerdere traktaties, dus dat hebben wij ook gedaan. Je kan het altijd even bewaren.

één jaar geleden

Onze zoon trakteert klein uitdeelboek van Dikkie dik met een doosje rozijntjes erbij.

één jaar geleden

Feestzakje met doosje rozijntjes en een ballon

één jaar geleden

Grijpmachines met bolletje koekjes. Maar zitten allemaal iets oudere kindjes bij de gastouder. Kan natuurlijk ook met rozijntjes oid. Met naamsticker (afgesneden)

één jaar geleden

Hier een knutselschort van Nijntje die ik heb kunnen scoren tijdens een uitverkoop in Kruidvat :) .. We gaan ook nog zelf koekjes maken :)

één jaar geleden

Wij hebben dit gemaakt toen ons zoontje 3 werd. Voor ons dochtertje gaan we nu een Elsa eierkoek maken😊