18 Reacties

2 jaar geleden
Wij vlogen altijd met trans en hebben altijd een buggy en handbagage voor baby meegenomen 🤷♀️

2 jaar geleden
Wij vlogen altijd met trans en hebben altijd een buggy en handbagage voor b ...
En voor jullie zelf ook nog los een trolley?

2 jaar geleden
Reactie op Twoundertwo!
En voor jullie zelf ook nog los een trolley?
Ja vorig jaar 2 kids. 2 buggy's en 4x handbagage. Je moet alleen geluk hebben dat alles aan boord mag. Kan zijn dat ze iets naar beneden gooien

2 jaar geleden
Ja vorig jaar 2 kids. 2 buggy's en 4x handbagage. Je moet alleen geluk hebb ...
Oh, dan ga ik ook gewoon de buggy meenemen. Weet je of ze streng zijn met het formaat van de trolleys? Mijn man en ik hebben trolleys die 5cm te breed zijn 😖

2 jaar geleden
Hier staat dat je wel een buggy mee mag, als ruimbagage https://www.transavia.com/service/nl-nl/kinderen-huisdieren-groepen/vliegen-met-een-baby/op-schoot-bagage

2 jaar geleden
Wij hadden samen met Transavia 1 koffer als ruimbagage, mijn partner een handbagagekoffertje, ik een gewone rugzak en een klein tasje met speelgoed voor m'n dochter. De paraplubuggy mocht gratis als ruimbagage mee en die hoefden we pas bij de gate af te geven. Ouders met kinderen onder de 2 jaar hebben voorrang bij het boarden. Je handbagagekoffertje kan dus sowieso mee in het vliegtuig!

2 jaar geleden
Reactie op Meandu2452
Waarom bel je er niet heen? Dan weet je het zeker…👍
Dat heb ik geprobeerd, maar ze zijn al de hele dag alleen bereikbaar voor mensen die binnen 24uur vliegen ivm drukte bij de klantenservice 😅.

2 jaar geleden
Reactie op April87
Hier staat dat je wel een buggy mee mag, als ruimbagage https://www.transav ...
Ja ik zie het inderdaad staan! Ik ga er gewoon van uit dat het wèl mag.

2 jaar geleden
Reactie op Steefenf14
Wij hadden samen met Transavia 1 koffer als ruimbagage, mijn partner een ha ...
Oh ja dat is super! Bij Tui mochten wij ook als eerst instappen. Nou ik hoop maar dat het goed komt met de bagage 😊

2 jaar geleden
Reactie op Manon515
Ik werk bij Tui op een van de reisbureaus. Je kunt bij Transavia ook gewoon ...
Super! Ik heb een Studio Noos tas. Bij Tui wordt daar nooit moeilijk over gedaan. Die zit ook tot de nok vol met snacks voor de kleine, reserve kleertjes, luier spullen etc. Zullen ze daar bij Transavia moeilijk over doen?

2 jaar geleden
Transavia is al lang blij dat je zo goed voorbereid op pad gaat! 👍🏻👍🏻
Ik heb de reis met hun heel prettig ervaren afgelopen januari, naar Tenerife.
Wij hadden 1x grote ruimbagage, 2 kleine trolleys (eentje kosteloos laten inchecken), een (grote) luiertas en een buggy. Buggy afgegeven bij de gate. Als laatste vliegtuig in gegaan zodat we de kleine flink konden laten kruipen 😅

2 jaar geleden
Reactie op Pluis88
Transavia is al lang blij dat je zo goed voorbereid op pad gaat! 👍🏻👍🏻
I ...
Ah wat fijn zeg! Waren jullie trolleys gecontroleerd op maat? Die van ons zijn 5cm te breed 🙈