21 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik ook... loopt soms ook naar de vagina. Blijkt normaal te zijn “bandenpijn”

4 jaar geleden

Niezen doet hier ook pijn! Heb sowieso heel veel last van bandenpijn deze ronde. T zal ook niet helpen dat ik mijn 1jaar oude zoontje dag in dag uit moet tillen😂

4 jaar geleden

ik ben nu 16 weken en heb inderdaad ook krampen als ik hoest of nies, wel niet altijd, sommige dagen heb ik het wel en sommige dagen juist helemaal niets. ik hoop dat dat normaal is 😅

4 jaar geleden

Ik heb ook vaak steken als ik nies, en ook gewoon krampen en vk zei dat die krampen groeipijn is van de baarmoeder. En de steken zijn bandenpijn

4 jaar geleden

Ik had dat ook. Maar nu trek ik mijn benen op als ikmoet niezen/hoesten en is het probleem opgelost😊

4 jaar geleden

Same here. 15+2 en ook bij niezen voornamelijk, merk het pas sinds een paar dagen. Denk ook (beginnende) bandenpijn.

4 jaar geleden

Hier niet als ik nies. Maar wel afgelopen week wel hele erge krampen / steken waar ik echt even bij moet liggen/ zitten.Komt me niet bekend voor bij de Vorige 2 zwangerschappen 🙄of ik ben het alweer vergeten haha. Waren wel drukke dagen op vakantie met veel lopen / tillen / spelen met de kids.

4 jaar geleden

Hier met niezen ook, behalve als ik mijzelf goed “bol” maak, rug bollen en knieën optrekken. Dat scheelt echt alles bij mij! Verder veel last van rugpijn en verder eigenlijk nergens last van!

4 jaar geleden

Ja, vooral bij mn liezen trekt t naar onderen. Kan soms zeer ongemakkelijk pijn doen op de raarste momenten. Als ik naar het toilet moet dan krijg ik sinds een week ook krampen, als ik niet ga wordt t alleen maar erger. En dat is soms ook op de raarste momenten 😂

4 jaar geleden

Ben blij dit van anderen te lezen vroeg me al af of 't normaal zou zijn..

4 jaar geleden

Behoorlijke krampen zo dat ik er gillend wakker van wordt. Daarbij ook bloedverlies. Gelukkig is alles oke met de baby dit hebben we direct gecheckt☺️. Alleen wordt ik er zelf niet zo gelukkig van. Ik ben nu 15,5 week. Ook de pijn in mijn ribben neemt toe. Mijn rug is hetzelfde als voorheen moeite met lopen en vrijwel constant pijnlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Sjakie88

Behoorlijke krampen zo dat ik er gillend wakker van wordt. Daarbij ook bloe ...
Weet de dokter vanwaar het bloedverlies komt? Ik heb sinds mijn 8 weken bloedverlies en ze kunnen het niet vinden … nu 14+4 en nog steeds elke dag bloedverlies… baby is oke en merkt er gelukkig niks van. Groeit en beweegt goed. Alleen da bloed e ! Om zot van te worden…

4 jaar geleden

Reactie op Romy1993

Weet de dokter vanwaar het bloedverlies komt? Ik heb sinds mijn 8 weken blo ...
Oei…maar alle…de dokters moeten toch een duidelijke antwoord voor hebben !? 🙄 De meeste Dokters weten toch echter niet veel hè …. Spijtig dat je dit moet meemaken ik vind het triestig maar gelukkig dat alles ok is met de baby

4 jaar geleden

Reactie op Sjakie88

Behoorlijke krampen zo dat ik er gillend wakker van wordt. Daarbij ook bloe ...
Juist hetzelfde, voor minstens dat ik doe voel ik het steken/krampen rond mijn onderbuik en rug … nu al Ik vraag me af hoe het zou zijn met de rug als wij 7-8-9 maanden twanger zijn 🤔

4 jaar geleden

Reactie op lien1994

Hier met niezen ook, behalve als ik mijzelf goed “bol” maak, rug bollen en ...
Inderdaad als je, je bol maakt verzacht het wel de pijn en de krampen… maar rug pijn is constant 🙁

4 jaar geleden

Oei…maar alle…de dokters moeten toch een duidelijke antwoord voor hebben !? ...
Ja gelukkig alles oke … hij vermoed door het groeien van de baarmoeder dat er dus adertjes springen… maar dat is niet te zien dus hij wilt ook niet met 100% zekerheid zeggen dat het van dat komt, allesinds in moet mij niet druk maken, ben alleen wel al thuis gezet met veel rust .. en dat met 2 kids in huis, niet gemakkelijk 😅

4 jaar geleden

Ik ben vandaag percies 16 weken eigelijk vanaf begin nergens last van had op verkoudheid en vermoeidheid na. Dus helemaal geen krampen wel bij het niezen soms een harde steek in de lies. Zoals ik hieronder lees ben ik gelukkig niet de enigste maar die verkoudheid en neus keel oorpijn vind ik maar raar. De huisarts zegt maar steeds hooikoorts maar dat kan niet de hele jaar door zijn.

4 jaar geleden

Het was echt leuk om jullie ervaringen mee te delen, heeft mij wel geholpen :) Dankjewel dames 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Romy1993

Weet de dokter vanwaar het bloedverlies komt? Ik heb sinds mijn 8 weken blo ...
Ik wil je niet bang maken, maar wel aangeven dat ze t wel goed moeten onderzoeken! Een vriendin van een vriendin van mij (ik ken dr ook) had tijdens dr zwangerschap ook last van constant bloedverlies en dat bleek baarmoederhalskanker te zijn. Het hoeft dat natuurlijk helemaal niet te zijn, maar het laten uitsluiten is altijd het beste! Sorry als ik je een rotgevoel/vervelend gevoel heb gegeven. Ik wilde niet reageren maar dacht als ik niks zeg is dat eigenlijk nog erger!

4 jaar geleden

Reactie op sharontew

Ik wil je niet bang maken, maar wel aangeven dat ze t wel goed moeten onder ...
Vorig jaar nog een uitstrijkje gehad na de zwangerschap van mijn jongste en daar is niks uit gekomen. Toch bedankt voor de info 🙂