15 Reacties

4 jaar geleden

Hoi! Wij krijgen geen tweeling, maar willen wel rekening houden met een mogelijk 2e op korte termijn. Daarom schaf ik nu zelf de joolz geo 2 aan. Wat ik heb gehoord is dat deze voor een (mogelijkheid tot) dubbele wagen heel makkelijk te 'besturen' is.

4 jaar geleden

Ik krijg ook een tweeling maar ik ga sws op zoek naar 1 waar ze naast elkaar kunnen. Bij deze zitten ze zo achter elkaar kijkt eentje zo naar de rug van de ander hele tijd lijkt me echt niks haha

4 jaar geleden

Die bugaboo tweeling wagen lijkt wel echt goed maar super duur 馃槶

4 jaar geleden

Reactie op Iris97

Ik krijg ook een tweeling maar ik ga sws op zoek naar 1 waar ze naast elkaa ...
Wij hebben continue gezegd dat we er 2 naast elkaar willen. Maar de enige hierin is eigenlijk nog bugaboo werd ons verteld. Wij hebben nog een kleine van 1,5 en die moet af en toen ook in de wagen ( zij blijft namelijk niet rustig op een meerijdplankje staan ). De beste tip die ons is gegeven : denk aan de eerste en niet aan de tweeling 馃槀 die gedragen zich wel.

4 jaar geleden

Reactie op 123123

Hoi! Wij krijgen geen tweeling, maar willen wel rekening houden met een mog ...
Wij hebben nu een joolz maar zijn er niet zo blij mee 馃檴馃檲 hebben er veel mankementen mee.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Wij hebben continue gezegd dat we er 2 naast elkaar willen. Maar de enige ...
Haha ja dat wel dan is het vast beter inderdaad. Voor ons eerste kinderen dus hoeven wij niet aan te denken

4 jaar geleden

Wij hebben een duo wagen nodig en onze oog laten vallen op de bugaboo donkey 3. Die is ook verkrijgbaar voor tweelingen. Mijn vriend wil niet dat ons jongste kindje laag bij de grond ligt, hij vind het ook lastig om elke keer ver te bukken, vandaar dat wij dus de kinderen naast elkaar hebben zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Iris97

Die bugaboo tweeling wagen lijkt wel echt goed maar super duur 馃槶
Ja heel duur, en dan komen de voetenzakken en adapter voor de maxicosi er nog bij 馃槺 bij 1 voetenzak hebben wij 15% korting gehad maar dat mag ook wel voor deze prijs.

4 jaar geleden

Wij hebben een dochter van afgelopen december en ik ben begin januari uitgerekend van haar broertje. Lang getwijfeld wat we zouden doen met de kinderwagen, aangezien dochterlief dan natuurlijk ook nog niet echt kan lopen en voor zo'n meerijdplankje lijkt ze me dan nog te jong. Afgelopen week de chipolino 2classy besteld en deze is gisteren binnengekomen. Moet zeggen dat het er allemaal prima uitziet en ik wilde graag nu een wagen waar we ook over een jaar of 2/3 nog veel gebruik van kunnen maken. Kindjes kunnen er van 0 maanden tot 22 kilo in dus dat moet goed komen. Enige nadeel is dat de kindjes van je af liggen, maar dat maakte de prijs meer dan goed 馃槃. Er is nog een iets duurdere variant waarbij je wel reiswiegjes hebt die je kunt ombouwen tot zitjes en waarbij de zitjes dus omkeerbaar zijn. We hebben nu zo'n soort gelijk idee voor onze dochter, maar vraag me stiekem af hoelang ze daar echt fatsoenlijk in zou kunnen blijven zitten. Daarom is deze bij ons uiteindelijk afgevallen

4 jaar geleden

Wij verwachten ook een tweeling en ik wist al gelijk dat ik voor een wagen ga waar ze naast elkaar zitten. Achter elkaar/boven elkaar vind ik niks. We hebben al gekeken en het wordt de Bugaboo Donkey Twin. Ik wacht nu totdat ik de geslachten weet zodat ik een kleur uit kan kiezen.

4 jaar geleden

Hey wij hebben toen ik zwanger was van onze jongens een bugaboo duo gekocht

4 jaar geleden

Reactie op wishmommy

Hey wij hebben toen ik zwanger was van onze jongens een bugaboo duo gekocht ...
Wel tweedehands 馃槄

4 jaar geleden

https://www.mylittledutchdiary.com/nl/blog/tweelingen/dit-zijn-de-7-beste-tweelingwagens-volgens-tweelingouders/ Kijk dames ik heb hier een lijstje gevonden van verschillende soorten tweeling wagens

4 jaar geleden

Reactie op Anika94

Wij hebben een dochter van afgelopen december en ik ben begin januari uitge ...
Mogelijk ook nog iets waarvoor je oudste tzt te jong is, maar Bugaboo heeft ook een stoeltje/zitje voor op het meerijdplankje (ook via marktplaats te vinden). Heeft mijn oudste van toen bijna 2 veel gebruik van gemaakt, maar voor lange afstanden is het niet ideaal.