8 Reacties

4 jaar geleden

Ja dit herken ik! Alsof iemand in m'n beiden tepels knijpt en draait. Doet zo'n zeer! Ik weet niet waarom het gebeurt, maar kreeg sterk het idee dat het minder werd toen in m'n tepels weer ging insmeren en m'n borsten masseerde onder de douche. Daar ben ik weer mee gestopt en nu lijkt het weet terug te komen. Maar of het verband houdt dat weet ik niet 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb na de voeding last van een soort pijn in mijn borst waaraan hij gedronken heeft, vooral aan de bovenkant en zijkant langs mijn arm. Is dit bij iemand herkenbaar? Precies een soort spierpijn achtig?

4 jaar geleden

Had het er toevallig nog over met een vriendin van me die net bevallen is ook. Het voelt branderig! Bij mijn eerste had ik het ook en werd het in de loop van de tijd minder. Op een gegeven moment voelde ik de toeschietreflex niet meer (wel eerder een natte plek als gevolg 😂 flinke productie hier)

4 jaar geleden

Hier ook last van! Voelt bij mij als kramp in mijn borsten. Krijg het bij borstvoeding geven maar soms ook als ik bezig ben met iets anders. Dan begin ik okk te lekken 🥲

4 jaar geleden

Ik ook! Volgens mijn lactatie deskundige is dit in mijn geval vaatkramp. Goed warm maken voor de voeding beperkt de pijn bij mij.

4 jaar geleden

Reactie op BLF1290

Ja dit herken ik! Alsof iemand in m'n beiden tepels knijpt en draait. Doet ...
Goeie beschrijving, zo voelt het inderdaad! Smeren en masseren ga ik ook weer proberen dan, is de moeite waard om te kijken of het helpt

4 jaar geleden

Fijn om de herkenning te lezen! Iemand enig idee waarom je meerdere keren per uur een TSR krijgt, ook wanneer je net gevoed hebt?

4 jaar geleden

Die kramp in de borsten en gaan lekken is dat niet gewoon stuwing? Ik heb dat als het tijd is om weer te voeden, of soms als ik hem hoor huilen. Ik voel het wel in mijn hele borst en soms iets erger aan de arm kant, niet per se alleen tepels. Ik heb meer stuwing als ik veel drink en merk dat ik dan ook flinke productie heb. Grote (zware) borsten ook, misschien maakt dat nog verschil?