15 Reacties
4 jaar geleden
Deze vind ik spijtig
“Toch is het mogelijk dat je vagina iets wijder blijft dan voor je bevalling. Je hoeft je hier geen zorgen om te maken. Wel kan het kan ervoor zorgen dat je een grotere maat tampons nodig hebt bij je eerste menstruatie na de bevalling. Ook kan seks na de bevalling hierdoor anders aanvoelen” 😟
4 jaar geleden
Je mag inderdaad de eerste 6 weken geen seks hebben... maar mijn partner zegt wel dat het nog steeds het zelfde aanvoelt hoor😁 en de eerste keer seks na de bevalling was het voorzichtig proberen ... maar de seks is nog steeds het zelfde hoor.. en je man zal wel begrijpen dat je de eerste 6 weken geen seks mag hebben. Zou me echt geen zorgen maken x
4 jaar geleden
Ik heb ook absoluut geen behoefte aan nu al lol mijn lichaam is te druk bezig met zoveel andere dan aan sex te denken 🤦🏻♀️ maar mijn man heeft graag goed strakke vagina (mss meeste mannen?) en ik vroeg me af hoe het zou zijn want zoals je ziet het is mogelijk dat vagina gewoon wat wijder blijft. Zo kan de sex wel beïnvloed worden neem ik aan ? En soms wil hij anal nu al. Ik ben zeker strak genoeg ik had door een chirurg laten nakijken voor alle zekerheid en hij zei nog dat hij eerlijke advies gaf dat ik wel strak ben moest hij willen liegen dan verdiende hij nog extra geld mee maar ik apprecieer zijn eerlijkheid .. dus dat is probleem niet
Ik denk mss gewoon mijn man die strak en anal wil dat mij zo onzeker kan maken voor niets . :(
4 jaar geleden
Mijn partner is altijd eerlijk en hij zegt natuurlijk is je vagina veranderd na de bevalling. Er zit gewoon veel meer rek als voor de bevalling. Bij ons is de sex alleen maar beter geworden na de eerste.
Zegt jouw partner zelf dat hij anaal wilt omdat het strakker is? Of wil hij dit omdat hij het gewoon spannend vind? Hebben jullie hier openlijk gesprekken over? Ik kan gelukkig heel open met mijn partner over praten.
4 jaar geleden
Ik spreek er wel openlijk over nu na een tijdje maar hij voelt zich niet op gemaak… hij zij wel tijdens sex zelf dat strakker is … en dat hij strakker en spannend vind . Spannend vind ik een beetje maar het doet pijn en ik ben er zelf helemaal niet echt voor. Zo zal hij nooit genieten van vagina .. hij wil altijd anal als eerst zonder zelfs vagina aan te raken veel.
Ik zeg het ik heb toch mijn vagina laten controleren door een chirurg en hij bevestigd dat strak zat … tja echt shit voor mij :(
4 jaar geleden
Maar ik neem aan dat je man ook graag een kindje wil toch? Dan kunnen dit nou eenmaal de consequenties zijn. Je moet geen dingen doen die je niet wilt of die pijn doen, hij past zich maar aan.
4 jaar geleden
Ik krijg een keizersnede.
Zal bij mij mogelijk weinig veranderen.
En die 6 weken houden we absoluut aan na zoiets zwaars.
Ik denk dat je partner gewoon een excuus zoekt om zijn zin in anale sex door te kunnen drukken.
Tuurlijk veranderd een lichaam na een zwangerschap.
Maar daar kan jij niks aan doen.
En dat hij daarna anale sex alleen maar wil dat is zijn probleem niet de jouwe.
Dat is zeker geen pech voor jou en maar reden om elke keer hem in je reet te laten beuken.
Is hij nog helemaal belazerd.
Als jij dat niet wil en niet fijn vind dan heeft hij pech.
Als het mijn kerel was had hij mooi op zoek gekund naar een kerel die hem graag in zijn kont wil hebben want bij mij had hij er niet in gekomen.
Niet op deze manier en zeker niet als vervanging van gewone vaginale sex.
Sex moet leuk zijn voor beide personen.
En niet iets zijn wat alleen voor hem leuk is en voor jou pijnlijk en iets wat jij maar moet nemen zoals hij het wil.
4 jaar geleden
Wow, heftig. Wat naar dat hij dit allemaal zegt, jou dit gevoel geeft en je zelf naar een chirurg hebt moeten gaan. Niet oke hoor 😟
4 jaar geleden
Jouw man is erg zelfgericht als je het mij vraagt. Wij hebben het wel besproken, heb hem wel "gewaarschuwd" / voorbereid dat veel vrouwen de eerste weken niet willen dat je er in de buurt komt. Hij zegt dat hij zichzelf prima kan helpen voor een periode, dus dan is opgelost. Eventueel om hem tegemoet te komen andere manieren van seks in plaats van meteen penetratie voor of achter. Ik denk dat hij het echt onderschat wat dat beneden teweeg brengt, ook je stuitje en alles gewoon. Als hij van je houdt moeten jullie met een oplossing voor beide komen, en jij moet gewoon je grenzen aangeven. Gaat ie daar niet mee akkoord dan ben je wat mij betreft zo'n kerel liever kwijt dan rijk.
4 jaar geleden
De eerste 6 weken sowieso geen gemeenschap. Maar mochten we zin hebben ergens in, is er natuurlijk meer dan alleen penetratie 😅 na mijn 1e (knip gehad) na 6 weken 'het' voor het eerst gedaan. Het was wel wat gevoelig, en dat is het ook nog wel tot een maand of 8 na de bevalling gebleven. Gelukkig is mijn man begripvol en zijn er vele manieren om het samen gezellig te hebben in bed 😅