10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Vakantiepark Dierenbos vonden wij erg leuk met onze kleine!

茅茅n jaar geleden

Wij zijn een lang weekend naar Marveld geweest. Erg leuk!

茅茅n jaar geleden

Wij zijn naar Roompot Katjeskelder geweest. Wij hadden hier een huisje en stonden met meerdere huisjes in een omheind gebied met allemaal verschillende speeltoestellen. Super leuk want vanuit je huisje kon je zo via de schuifdeur naar buiten en konden de kindjes lekker samen veilig spelen met elkaar en had je zelf ook nog voldoende toezicht...

茅茅n jaar geleden

Wij zijn naar Roompot Katjeskelder geweest. Wij hadden hier een huisje en s ...
Wij zijn hier ook geweest in mei, ik ben minder enthousiast haha. Wij hadden ook zo'n kindvriendelijk huisje, was erg donker overdag en s'avonds zaten we met de lampen aan, dit kwam door de vele bomen, daardoor was er ook veel schaduw. Zelf houd ik meer van zon en lichte open plekken. Ik had liever een flink grasveld gehad ipv het vele zand en de hoge bomen maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. Het peuterbad in het zwembad vond ik ook vrij koud en net te diep tov andere peuterbadjes waardoor m'n dochter niet fijn kon spelen (ze is niet zo lang). Ik ben ook nog op zoek naar leuke tips voor september dus ik lees even mee 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bb2122

Wij zijn hier ook geweest in mei, ik ben minder enthousiast haha. Wij hadde ...
Zo zie je maar weer dat het voor iedereen anders is en iedereen het anders beleefd... Het huisje is inderdaad wel donker maar op zich hebben we daar weinig last van ondervonden... Wij hadden echter wel veel gras, het enige zand zat bij ons in de zandbak 馃槀 Wat betreft het peuterbadje, daar heb ik eigenlijk ook geen klagen over, ons kleine heeft zich er prima in vermaakt haha

茅茅n jaar geleden

Wij zijn in juni naar Landal Land van Bartje geweest. Stacaravan speciaal voor kinderen. Veranda is omheind en een speeltuin voor de deur. Zodat je vanaf je eigen terras goed kan kijken. Ook een binnenspeeltuin en een kindvriendelijk zwembad. Het is ons erg goed bevallen.

茅茅n jaar geleden

Molenwaard!! Wij hebben daar zo鈥檔 heerlijke midweek gehad. We hebben gelijk weer opnieuw geboekt. Wij waren er toen de kleine 14 maanden was en gaan straks als hij 2 jaar is weer

茅茅n jaar geleden

Eerlijke review: Wij zijn op vakantiepark M枚lke geweest. Gematigd enthousiast. Ze hebben er speciale kinderbungalows. Die zijn gerenoveerd. Maar liggen praktisch buiten het park. Wij hadden een ander soort huisje aan de Regge rivier..(voldoende afstand om toch te kunnen ontspannen hoor). Social media technisch lijkt het het ideale plaatje allemaal..dat doen ze goed. Maar er is veel verouderd. Zoals het zwembad. En de huisjes vertoonde wel gebreken. Ik denk dat ze (en dat geldt voor veel vakantieparken) natuurlijk zware jaren hebben gehad door corona. En dat ze nu inzetten op reclame maken. Maar het upgraden en vernieuwen blijft nog wat achter. Personeel was wel heel vriendelijk en behulpzaam. Binnenspeeltuin en speeltuinen rondom hoofdgebouw zijn vrij nieuw. Leuk! We hebben een goede vakantie gehad. Maar als je het Instagram perfect verwacht zoals ze zich laten zien, dan moet je je verwachtingen wel bijstellen. Je betaalt wel veel geld. Maar waar niet?

茅茅n jaar geleden

Wij zijn naar land van Bartje geweest, heel leuk! Nog leuker als ze een jaartje ouder is denk ik, maar was nu was top!

茅茅n jaar geleden

Wyldepad!!!