16 Reacties

3 jaar geleden

Ja ze ligt het liefst op haar zij met haar hoofd helemaal naar achter gekanteld. Qua balans lukt dat aardig!

3 jaar geleden

Ja, hier ook. Ze begint nu op de zij en gaat uiteindelijk soms ook op de buik liggen slapen. Soms kan ze dan niet terug, omdat de slaapzak om haar benen gedraaid is, dus ik moet er tegenwoordig 's nachts wel weer eens uit om haar op de rug te leggen.

3 jaar geleden

Ja hier ook. Ze slaapt of op haar rug of op haar zij. Tot nu toe geen problemen er mee gehad nog. Ze draait altijd weer terug naar haar rug.

3 jaar geleden

Ja mijn zoon slaapt nu ook op zijn zij. Hij klemt zijn voeten met slaapzak en al tussen de spijlen van zijn bed, zo blijft hij goed liggen maar kan ook van kant wisselen (heeft hij zo zelf bedacht 馃槈) Afgelopen week op vakantie in het campingbedje ging dat natuurlijk niet en rolde hij wel weer terug naar zijn rug.

3 jaar geleden

Hier al een paar dagen deze bijzondere houding.... 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Femke338

Hier al een paar dagen deze bijzondere houding.... 馃檲
Haha onze dochter doet dit ook! Vond het er eerst beetje eng uitzien ofzo

3 jaar geleden

Ja herkenbaar Ons kindje was rugslaper, nu fervent buikslaper en wil altijd meteen omdraaien en knietjes onder zich trekken. Maar nu met de warmte slaapt hij ook vaak op zijn zij. Dat doet hij of met armen en benen voor hem, of hij hangt tegen de zijkant met een arm op hem hihi. Maar niet herkenbaar is dat hij dan geen balans heeft. Hij kan al rollen en tijgert zijn hele bed door. Slaapzak lijkt geen belemmering voor een fijne slaaphouding, tenzij ik een te kleine aandoe.

3 jaar geleden

Reactie op Emvi86

Ja herkenbaar Ons kindje was rugslaper, nu fervent buikslaper en wil altij ...
Ja hier lijkt het wel een belemmering want rollen kan ze hier al een tijdje probeert ook knie毛n onder zich te trekken maar dat lukt niet dan valt haar hoofd naar beneden

3 jaar geleden

Onze slaapcoach gaf aan dat baby's rond de 6 谩 7 maanden hun eigen slaaoppositie gaan bepalen. Mijn zoontje is ineens een zij- en buikslaper geworden, maar dan wel dwars en bovenin in z'n ledikant 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op madelontbdv

Haha onze dochter doet dit ook! Vond het er eerst beetje eng uitzien ofzo
Haha ja dat ziet het er ook

3 jaar geleden

Ja, onze dochter is ook een zijslaper geworden. Het heeft best een tijd geduurd voordat het lukte en dat heeft ons best veel nachtrust gekost 馃檭 nu kan ze precies liggen zoals ze wil zonder steeds terug te rollen. Ik heb wel eens horen zeggen dat babies minder goed kunnen rollen met een slaapzak aan, maar die gaat hier niet op 馃槄

3 jaar geleden

Ja ze ligt hier tegenwoordig ook op haar zij. Ze wordt er wel sneller wakker door. Maar gaat steeds beter.

3 jaar geleden

O ja hier ook, de gekste houdingen:

3 jaar geleden

Pas geleden lag ze zo 馃ゴ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

3 jaar geleden

En nu lekker zo:

3 jaar geleden

Reactie op Littleone2021

Pas geleden lag ze zo 馃ゴ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ
Moet stiekem wel lachen hoor, heerlijk hoe die kleintjes slapen, mij lijkt het niet comfortabel maar blijkbaar slapen ze prima zo. Mijn dochter slaapt inmiddels ook sinds paar weken op haar zij, overdwars in bed bij voeten- of hoofdeind. Eerder legde ik haar recht maar lag ze even later toch weer dwars dus tegenwoordig laat ik het zo.