10 Reacties
4 jaar geleden
Deed ik al vanaf 8 weken en dan
Ochtend na de fles van 10 u uur en middag na de fles van 2 uur dan gaat ze rind 4 uur naar ved
4 jaar geleden
Ik werk met wakkertijden. Babys van deze leeftijd kunnen (biologisch gezjen( 90 min wakker zijn. Binnen die tijd leg ik hem op bed. Soms is het natuurlijk iets eerder en soms iets later. Als hij wakker wordt bijv om 1030 leg ik voor 1200 op bed, hangt er dus echt vanaf hoe laat hij wakker word. Ik leg hem ieder dutje in bed. De box is speeltijd bedje is slaaptijd, maar de box werkte hier eigenlijk ook niet echt goed 馃檲.
4 jaar geleden
Vanaf 10 weken al in eigen bedje en de box is om te spelen. Ze kon er ook niet meer in slapen doordat ze alles veel te interessant vind, dus haar kamer is ook donker met de gordijnen een beetje open. Ze gaat vaak slapen om 09.30-11.00 dan 12.30-14.00 en dan nog 15.30-17.00 en daarna om 18.30 naar bed
4 jaar geleden
Ik heb bij ons al het speelgoed uit de box en het staat expres in een saaie hoek haha, maar als jullie je kind naar bed doen maken jullie het dan helemaal donker zoals in de avond of wel de gordijnen open?
4 jaar geleden
Ik heb bij ons al het speelgoed uit de box en het staat expres in een saaie ...
helemaal donker ! ik heb altijd een vast ritueel voor het slapen. gordijnen dicht schone luier aan slaapzak aan en hij heeft zo'n white noise knuffel. heb een slechter slaper die mopperig word als hij niet slaapt en structuur helpt dan wel
4 jaar geleden
Ik leg mijn dochtertje ook sinds 10 weken in haar bedje.
Ze slaapt ongeveer van 08.30 - 10.15 uur en 12.00 tot 14.15 uur in haar eigen bedje. Der slaapje van 15.30 uur lukt haar meestal niet.. die doe ik verschillend (armen, draagdoek, kinderwagen). Gaat veel beter sinds ik haar in bed leg 馃槉
4 jaar geleden
Hier slaapt ze sinds ze 6 weken is haar slaapjes overdag in bed, behalve als we wandelen want dan valt ze altijd in de kinderwagen in slaap. Doet meestal 3 dutjes van vaak toch wel zo鈥檔 2 uur. Soms valt ze met knuffelen op de bank ook nog in slaap 馃槃
4 jaar geleden
Ik heb geleerd dat je kindje het zelf wel aangeeft, dus als hij na een uurtje slapen weer vrolijk speelt zal het wel goed zijn. Ons zoontje van 16 weken slaapt vanaf week 12 in de cosleeper, daarvoor sliep hij enkel in de draagzak. Hij slaapt nu nog steeds maar 1 cyclus van 45 min per keer en dat 3 a 4 keer per dag. Wij zitten dus op max. 3 uur slaap overdag en hij doet het er goed op dus ik heb me erbij neergelegd dat het bij ons niet volgens het boekje gaat.