18 Reacties
4 jaar geleden
Hier hielp het een beetje na 1 week gebruiken. Wij hebben ook de vitamine D en K van Davitamon ingeruild voor die van Laveen en dat samen zorgde ervoor dat het minder werd. Toen m’n zoontje 6 weken was waren alle krampjes verdwenen. Hij is nu 2 maandjes.
4 jaar geleden
Niet.
Werd bij ons alleen maar erger ermee.
En hij kreeg ook zuur ervan.
Wij zijn over gestapt naar sab simplex via de Duitse apotheek.
Op aanraden ook van een verpleegkundige.
Die was absoluut niet dol op infacol.
De sab simplex werkte na 48 uur al goed.
De krampjes zijn bijna weg.
4 jaar geleden
Bij ons werkt infacol en sab simplex niet top.. ze is nu bijna 8 weken dus maar hopen dat het snel wegtrekt.
4 jaar geleden
Ongeveer 2 dagen hier werkt het goed. We waren even overgestapt naar vsm maar dat was verschrikkelijk dus snel terug naar Infacol
4 jaar geleden
Bij m’n oudste zoon heeft infacol vrij snel geholpen. Bij m’n jongste kids heeft het niet geholpen en zijn we overgestapt op Nutrilon Omneo. Dat gaat nu heel goed.
4 jaar geleden
Niet.
Werd bij ons alleen maar erger ermee.
En hij kreeg ook zuur ervan.
Wi ...
Hier hetzelfde sab simplex werkt veel beter dan infacol. Ook te verkrijgen via bol.com
4 jaar geleden
Reactie op Buuf janny
Hier hetzelfde sab simplex werkt veel beter dan infacol. Ook te verkrijgen ...
Klopt maar daar is het veel duurder.
Via de Duitse site van de sonneapotheel waar ik bestel is het nog geen 7 euro.
Wel 7 euro bol was geloof ik 16.
Ik bestelde 4 verpakkingen.
En nog weleda baby producten die 50% goedkoper zijn bijna in Duitsland.
Dus op die manier kan dat zeker uit 😊
4 jaar geleden
Mijn zoontje is nu 8 weken en vanaf week 2 kreeg die hele erge last van krampjes. Dit is wat wij toen hebben gedaan: infacol, elke avond badje, kip kep kruik op zijn buikje als die krampjes heeft, en wat echt een verschil heeft gemaakt is probiotica. 1 x per dag door zijn flesje. Ik gebruik die van het merk orthiflor. Door dit alles had hij na 1 week geen last meer van krampjes.
4 jaar geleden
Oohja en als je borstvoeding geeft.. geen koolsoorten eten, geen knoflook geen ui geen sinasappel en geen druiven. En geen pittig eten. Hier krijgen ze ook krampjes van.
4 jaar geleden
Reactie op Lin-AM
Merkte je na een week verschil met het gebruik van orthiflor? Wij zijn hier ...
Ik denk dat we pas echt verschil merkten na een week. Toen had die heen krampjes meer en toen werd die stuk vrolijker en sliep die beter. Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf ook probiotica ben gaan nemen dus hij kreeg het ook binnen via mijn borstvoeding. Weet niet of dat echt veel verschil heeft gemaakt.
4 jaar geleden
Reactie op Lin-AM
Merkte je na een week verschil met het gebruik van orthiflor? Wij zijn hier ...
Oohja wat ook nog misschien heeft geholpen was een tip van de lactatiekundige om tussendoor vaker tr boeren. Ik liet hem toen ook tussendoor zeker 3 keer boeren, hierdoor komt er minder lucht in zn darmen. Heeft misschien ook geholpen.