14 Reacties
4 jaar geleden
Hier was met de 8 weken echo ook 2 vrucbtzakjes te zien met de termijn echo was deze vanzelf weg gegaan.
4 jaar geleden
Hier ook herkenbaar alleen net even een ander situatie.
Vandaag precies 10 weken zwanger en bij 6 weken de eerste echo gehad, toen was er een kloppend hartje te zien.
Ik mocht met 7,5 week weer komen omdat ik in januari een miskraam gehad heb.
Omdat ik aangegeven had dat ik het toch wel heel erg spannend vond mocht ik dus 1,5 week later weer komen.
En toen bleken er ineens 2 hartjes te kloppen ipv 1 hartje.
Er was ook een derde vruchtzakje zichtbaar maar die was leeg.
Vorige week de laatste echo bij de verloskundige gehad en toen kon ze inderdaad het derde vruchtzakje nog zien zitten.
Maandag mag ik naar de gynaecoloog, ben heel benieuwd wat ze in het ziekenhuis zien.
Heel erg spannend.
4 jaar geleden
Hi, ik heb dit ook gehad. Ivm miskraam symptomen al met 6 weken eerst echo gekregen. Hier was een leeg vruchtzakje te zien en een vruchtzakje met kloppend hartje. Na 2 weken zijn de bloedingen gelukkig gestopt. Ben nu 12 weken en lege vruchtzakje is aan het slinken. En een goede uitslag van de NIPT test.
4 jaar geleden
Dank voor al jullie berichten meiden! Goed om te lezen niet de enige te zijn die hiermee te maken heeft 😊
4 jaar geleden
Bij de zwangerschap van mijn dochter. Met 7 weken 1 kloppend hartje te zien en bij 8 weken 2 kloppende hartjes. Bij 9 weken ook en met 10 weken was een hartje gestopt.
Tot 14 weken was het vruchtje nog op de echo te zien. Ik bleef tot die tijd onder controle in het ziekenhuis, daarna na de verloskundige.
Mijn dochtertje is met 39 weken gezond geboren. Ze is nu ruim 2,5 jaar
4 jaar geleden
Reactie op Dfl
Hier ook zwanger van tweeling maar heb van een van de kindjes een miskraam ...
Mag ik vragen of je gemerkt hebt dat je een miskraam hebt gehad? Ik heb zelf met 8 weken 2 kloppende hartjes gezien, en ben heel nieuwsgierig wat ik de volgende keer bij de gynaecoloog ga zien. Maar moet nog wachten tot 8 juli. En hoe vond je het moeilijk om er 1 te verliezen? (als mijn vraag te persoonlijk is hoef je hem niet te beantwoorden hoor:))
4 jaar geleden
Reactie op Babyontheway21
Mag ik vragen of je gemerkt hebt dat je een miskraam hebt gehad? Ik heb zel ...
Ha, mag je zeker vragen hoor. Onze situatie is ook bijzonder op dit moment in oktober ben ik bevallen van mijn 2e kindje. Gaf volledig borstvoeding en was Net 1x ongesteld geweest weer, toen na 5 weken weer ongesteld (dacht ik) maar dit duurde 2 weken en bijna aan het einde daarvan verloor ik een stolsel zo groot als mijn vuist. Hier verder geen aandacht aan geschonken omdat ik er van schrok. Toen 2 weken later voelde ik me steeds niet lekker dus een test gedaan die was knal positief. Vk gebeld bleek ik al 7 weken zwanger te zijn dus was erg in schok. Ze zagen dus naast de goede baby oud bloed zitten dus samen met mijn verhaal constateerde de verloskundige dat het er dus 2 zijn geweest
4 jaar geleden
Reactie op VrWaSa
Mijne is wonder bij wonder niet verdwenen maar beginnen groeien! Plots zage ...
Wauw! Bij hoe veel weken was het vruchtzakje leeg en bij hoe veel weken waren er 2 hartjes te zien?
Ik heb ook 2 vruchtzakjes (echo 7+1). Eentje was leeg en bij de ander was er gelukkig een kloppend hartje. Ben heel benieuwd of het nog mogelijk is dat het er alsnog 2 zijn?!