15 Reacties
3 jaar geleden
En portie invriezen en dan in de ijskast laten ontdooien?
Wisselen van volgorde zodat fruithap op avond is? Dat is makkelijker te prakken onderweg.
3 jaar geleden
Ella’s kitchen en AH Bio. Ons zoontje heeft deze twee merken gehad op vakantie. Hij reageerde er goed op en vond het lekker! Ik maak normaal alles zelf en ben extra voorzichtig ivm gevoelige darmen/reflux.
3 jaar geleden
Potje is prima hoor! En al helemaal voor een keertje. De regels zijn zo streng in Nederland omtrent babyvoeding dat potjes soms zelfs gezonder zijn omdat er verplicht bepaalde vitamines aan toe gevoegd worden😅
Niet te druk maken. Je kleintje gaat zn hele leven nog genoeg ongezonde dingen in zn lijf stoppen dat hij even een keer een potje voeding ook echt wel overleefd😆
3 jaar geleden
Ella’s kitchen heeft knijpzakjes met maaltijden! Super gemakkelijk en gezond.
Zakje even 3 minuten in gloeiend heet water in gootsteen en kan je het geven met een lepeltje.
In verhouding wel iets duurder dan een glazen potje voeding van bijv een drogist maar de zakjes zijn ideaal om mee te nemen en gezonder😃
3 jaar geleden
Ik maak thuis ook alles zelf, maar ik heb er geen problemen mee om een keer een potje te geven als dat zo uitkomt omdat we weg zijn.
3 jaar geleden
Reactie op Am1718
Probeer eerst een potje thuis. Ik maak alles zelf en de kleine wilt geen po ...
Hier hetzelfde 🤣 gaf laatst een keer uit gemak een potje, wou ze echt niet hebben. Vond het wel een complimentje ☺️
3 jaar geleden
Ik maak ook altijd alles zelf, maar nu ik 2 weken aan het kamperen ben heb ik lekker potjes mee. Vind ze ook best en als ze een keer minder eet dan is het maar zo... de eisen voor babyvoeding zijn ook streng.