6 Reacties
één jaar geleden
Onzeker worden is niet nodig hoor. Alle grote gebeurtenissen in je leven zetten weer even een verschuiving van relaties in gang. Dat is heel normaal, omdat bij elke grote gebeurtenissen prioriteiten vaak ook schuiven, plus je zoekt ook meer mensen op die hetzelfde meemaken, of iig je begrijpen. En bij vriendschappen werkt het nou eenmaal zo dat er altijd mensen zullen afvallen, nieuwe zullen aanwaaien en sommige blijven.
Heel normaal dus.
Zelf denk ik ook altijd dat de echte waardevolle vriendschappen waar je van beide kanten uit kan putten wel blijven bestaan, kind of niet.
één jaar geleden
Hier hetzelfde. Met m’n allerbeste vriendin ging ik redelijk gelijk op in zwangerschap en onze kinderen dus ook. Soms doen we speeldates, soms thee drinken, winkelen of naar de sauna.
Met anderen redelijk hetzelfde als bij jou. Sommige zonder kinderen halen zelf al af. Het is niet anders. Het mag er allemaal zijn
één jaar geleden
Heel herkenbaar... zeker nieuwe vriendschappen gesloten die heeeel waardevol zijn met mama's, maar ook een vriendschap losgelaten die zelfs zelf kinderen hebben maar nooit naar mijn zoon vragen en zelfs telkens zijn naam verkeerd schrijft.... vind het erg lastig in dat geval maar ik ga daar geen tijd meer aan besteden.
Een kindje krijgen heeft ook heel erg gezorgd dat prioriteiten veranderen bij mij. Allles voor mijn kind.