3 Reacties

één jaar geleden

De kleine en ik gingen 1,5 week bij oma slapen/wonen.En waar ik nodig was ging ik naar de nieuwe woning en was mijn moeder de oppas. Vind het niet zo gezond dat de kleine daar is met alle stof en chemische stoffen. Viezigheid overal😫

één jaar geleden

Ik zou als ik jou was zoveel mogelijk de kleine bij een oppas te brengen als jullie in het huis gaan klussen. Lijkt me ten eerste erg lastig om en te klussen en de kleine bezig te houden maar weet niet wat er allemaal moet gebeuren maar in de verf lucht etc is natuurlijk niet heel gezond

één jaar geleden

Wij zijn ook aan het klussen, onze dochter logeert nu elke week van do t/m vrij bij mijn ouders. Donderdag werken we, gaan we ‘s avonds klussen en vrijdag hebben we allebei nu de hele dag vrij om te klussen. Op woensdag en op zaterdag ben ik met onze dochter en op zondag probeer ik haar vaak nog bij haar andere oma te brengen van half 10 tot 4 (2 slaapjes + tussentijd) zodat wij nog wat meters kunnen maken. Dit werkt voor ons goed en hier voel ik me ook okay bij omdat ik nog 2 dagen met haar heb. Werk wel tijdelijk 3 ipv 4 dagen