9 Reacties

één maand geleden

Ons dochtertje wordt in januari ook 3. We gaan voor een fietsje met zijwieltjes. Zodat ze kan starten met leren fietsen.

één maand geleden

Mijn zoon krijgt ook een fiets met zijwieltjes voor zijn 3e verjaardag

één maand geleden

Dat was ook ons idee een fiets met zijwieltjes. Deze krijgt hij van mijn schoonouders. Die kregen er met toeval eentje. Daardoor moet ik iets anders verzinnen 😅

één maand geleden

Wij gaan magnetische tegels van Coblo geven als onze zoon in januari 3 wordt. Ik heb gehoord dat ze daar ook lang mee kunnen spelen. Misschien is zoiets leuk?

22 dagen geleden

Onze zoon is nog blij met zijn loopfiets. Dus hier krijgt hij een grote traptrekker van rolly toys voor buiten die kan van 3 tot 7 jaar.

22 dagen geleden

Verder als hij auto's leuk vind. Hier hebben wij voor sinterklaas een bruder set gegeven met truck en kraan. Hier word echt dagelijks mee gespeeld. https://www.bol.com/nl/nl/p/bruder-man-tga-construction-truck-and-liebherr-excavator/1004004007644713/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--1004004007644713&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIuqOO7MCmigMVWJSDBx2oZwdeEAQYASABEgJ_CPD_BwE Eventueel heeft bruder ook nog een tractor met aanhanger. Die kreeg hij van opa en oma ondanks vragen merk bruder van dickie toys want die was 20 euro ipv 35. Maar die raad ik toch wel echt aan van bruder. Omdat die van dickie niet lekker rijd en stuurt en de aanhanger er steeds af valt.

16 dagen geleden

Wij geven ook een fiets met zijwieltjes. Tips voor.speelgoed dat hier erg populair is: connetix, keukentje, wobbel en stapelstein.

14 dagen geleden

Wij gaan hem een step geven met 2 grote wielen. Hij heeft al een loopauto en een fietsje, maar is echt gek op buiten zijn en constant op pad zijn met zulke dingen.