6 Reacties

één maand geleden

Hoi even off topic, maar hoe kwamen jullie erachter dat je zoontje koemelkallergie heeft?

één maand geleden

Goh, moeilijk te zeggen. Het was in combinatie met verborgen reflux, waar hij een aantal testen voor heeft moeten ondergaan. Het is vooral een trial and error. Ik heb verschillende soorten melkpoeders moeten uitproberen en observeren waar hij het best bij is. Toen was dat dus Alfamino. Hij was toen wel nog jong, max 6 maanden oud.

18 dagen geleden

Reactie op lindamiya

Hoi even off topic, maar hoe kwamen jullie erachter dat je zoontje koemelka ...
Mijn ervaring was heel heel diarree.. kapotte billen van het zuur..uitslag over lijfje..en continu spugen.

18 dagen geleden

Reactie op 2CB2

Goh, moeilijk te zeggen. Het was in combinatie met verborgen reflux, waar h ...
Ahh wat vervelend! Had hij toevallig ook donkere/opgezwollen onderogen? Ik heb begrepen dat ook dit een symptoom kan zijn en mijn dochter heeft daar last van.

18 dagen geleden

Reactie op MumOfTwo

Mijn ervaring was heel heel diarree.. kapotte billen van het zuur..uitslag ...
Pfff wat naar! Ook toevallig donkere/opgezwollen onderogen?

18 dagen geleden

Reactie op lindamiya

Pfff wat naar! Ook toevallig donkere/opgezwollen onderogen?
Dat weet ik niet meer..weet alleen dat t een en al ellendigheid was..en wanhoop.. en pijn..en gekrijs..op een gegeven moment kon ze geen luiers meer dragen..en lag ze open op een hydrofiele doek..zodat k gelijk plas en poep weg kon poetsen..geen luierdoekjes..alleen hydrofiele washandjes..leven met de dag..en hopen dat een arts eindelijk zo inzien dat ze een koemelkallergie had..want ik wist t al vanaf week 2 dat ze op de wereld was..