Ik ben op zoek naar positieve info of tips over zindelijkheid!馃榿
Onze dochter van 2 jaar en 7 maanden heeft al tijdje interesse in onze toilet gang en interesse in het potje.
Dus zo'n 2 weken geleden begonnen met zindelijkheid. Luier uit en onderbroek aan. In het begin wel elk half uurtje op potje/wc en dat belonen met een sticker kaart, en zo de tijd verlengen. Dat ging zo goed, en al zo veel sticker kaarten vol, dat we dat stuk hebben laten gaan.
Poepen gaat gek genoeg erg goed, minimaal ongelukjes van. Maar plassen blijft lastig, minimaal 2 a 3 ongelukjes per dag. Maakt niet uit of we thuis zijn of op een locatie. Het zelf aangeven blijft ook lastig. Als ik niets zeg of haar de keus laat niet te gaan wanneer ze nee ik hoef niet zegt, eigenlijk altijd wel een ongelukje. De nachten heeft ze een slaap Luier aan, zo noemen we dat. De nacht laten we zo ook nog even, aangezien we ook nog een dochtertje van 12 weken hebben.
Hoe ervaren jullie dit proces? 2 weken is ook nog niet lang, ook al voelt dat soms wel zo 馃. Nog fijne tips? Haar meer los laten voor het gevoel zelf aan te moeten geven?