20 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar. Als het aan mij lag hing het nu nog in huis maar mijn man wilde het al na 3 weken weghalen. Ik heb het nog 1 weekje kunnen rekken. Doe wat goed voelt voor jezelf.

4 jaar geleden

Wij hebben alles weggehaald na 7 weken. Was er toen ook wel klaar mee en had de behoefte om alles weer lekker op te ruimen.

4 jaar geleden

We hebben alleen de slinger nog hangen, maar dat is vooral omdat de baby de kaartjes erg interessant vindt om naar te kijken haha

4 jaar geleden

Ergens rond de 4 a 5 weken. Was er klaar mee en de zon die erop staat zou het mischien ook verkleuren. Als er bv een volgend kindje komt en dat is mischien ook een meisje wou ik het weer gebruiken en haar naam slinger met haar verjaardag ook

4 jaar geleden

Rond de 6 weken het geboorte boort van het raam gehaald. Kaartjes heb ik al met 4 weken opgeruimd

4 jaar geleden

Ik heb net gedaan na de nacontrole bij de vk. Voelde als een afsluiting van de kraamtijd 😊

4 jaar geleden

Wij hebben de borden in de tuin met 5 weken opgeruimd, de slinger met kaarten en ballonnen hebben we gisteren opgeruimd.

4 jaar geleden

Nu met 5-6 weken komt bij ons het kraambezoek op gang (zware bevalling en daarna partner Corona), ik laat het nog even hangen/staan maar wil zo’n beetje met onze vakantieweek in week 8 alles wel opruimen :)

4 jaar geleden

🙈 Wij hebben niet eens slingers en een bord gehad. Heb het niet gemist. Vond vooral alle kaartjes gezellig staan maar die liggen inmiddels in zijn kast omdat de katten ermee speelde. Zou het gewoon doen zodra het goed voelt voor jou.

4 jaar geleden

Wij hebben het bord ook nog hangen, na de laatste visite volgend weekend halen we het weg

4 jaar geleden

Slinger toen ze 6 weken werd en de kaartjes gister. Morgen is ze 7 weekjes. Bij mijn eerste had ik er moeite mee. Toen heeft het wat langer gehangen allemaal !

4 jaar geleden

Ik denk dat ik het weg gehaald heb toen ze 4 weken was, weet niet meer precies, vond het ook wel een dingetje maar mijn man was er wel klaar mee, van hem hoefde de versiering op voorhand al niet hoor 😂

4 jaar geleden

7 weken bord uit de tuin gewaaid door de storm 😂 Raamslinger en kaarten bij 9 weken opgeruimd Ik vond het ineens rommelig en wilde rust daarin. Alleen zijn geboortekaartje staat nog op de kast.

4 jaar geleden

Met bijna 8 weken de slinger en kaarten weggehaald. Geboortebord staat nog in de tuin, maar die moet er nu ook langzaam wel uit. Jammer, want staat zo gezellig ;) we hebben op haar slaapkamerraam nog wel een naamsticker hangen, die gaat (voorlopig) niet weg.

4 jaar geleden

Toen hij wen maand oud was 😂 lang genoeg

4 jaar geleden

Ik heb net alle versiering en frutsels opgeruimd. Baby 10 weken. Het is ineens een beetje kaal. Heb wel een zelfgemaakte slinger verhuisd van de woonkamer naar de babykamer. Als ik het moe ben ruim ik die weer op.

4 jaar geleden

Wij krijgen nog steeds visite (8 weken oud) dus ik laat de versiering nog hangen. Wel de uitgestalde cadeautjes opgeruimd omdat het er rommelig uit begon te zien. Maar ik haal de versiering pas weg als de visite is geweest. Of als ik het zat ben dan eerder

4 jaar geleden

Hier ook 8 weken oud, maar hier is het al vier weken weg 😂 de kaartjes heb ik overigens netjes in een plakboek geplakt, net zoals ik gedaan heb met de andere twee kinderen. Leuk om later nog eens doorheen te bladeren.

4 jaar geleden

Baby is 7 weken oud, maar er komt nog steeds af en toe een kaartje binnen en de meeste visite moet nog komen. Blijft nog wel even hangen dus!