20 Reacties
4 jaar geleden
Ergens rond de 4 a 5 weken.
Was er klaar mee en de zon die erop staat zou het mischien ook verkleuren.
Als er bv een volgend kindje komt en dat is mischien ook een meisje wou ik het weer gebruiken en haar naam slinger met haar verjaardag ook
4 jaar geleden
Ik heb net gedaan na de nacontrole bij de vk. Voelde als een afsluiting van de kraamtijd 😊
4 jaar geleden
Wij hebben de borden in de tuin met 5 weken opgeruimd, de slinger met kaarten en ballonnen hebben we gisteren opgeruimd.
4 jaar geleden
Nu met 5-6 weken komt bij ons het kraambezoek op gang (zware bevalling en daarna partner Corona), ik laat het nog even hangen/staan maar wil zo’n beetje met onze vakantieweek in week 8 alles wel opruimen :)
4 jaar geleden
🙈 Wij hebben niet eens slingers en een bord gehad. Heb het niet gemist. Vond vooral alle kaartjes gezellig staan maar die liggen inmiddels in zijn kast omdat de katten ermee speelde. Zou het gewoon doen zodra het goed voelt voor jou.
4 jaar geleden
Ik denk dat ik het weg gehaald heb toen ze 4 weken was, weet niet meer precies, vond het ook wel een dingetje maar mijn man was er wel klaar mee, van hem hoefde de versiering op voorhand al niet hoor 😂
4 jaar geleden
7 weken bord uit de tuin gewaaid door de storm 😂
Raamslinger en kaarten bij 9 weken opgeruimd
Ik vond het ineens rommelig en wilde rust daarin.
Alleen zijn geboortekaartje staat nog op de kast.
4 jaar geleden
Ik heb net alle versiering en frutsels opgeruimd. Baby 10 weken. Het is ineens een beetje kaal. Heb wel een zelfgemaakte slinger verhuisd van de woonkamer naar de babykamer. Als ik het moe ben ruim ik die weer op.