5 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Fluttershy
Ja, ik heb hier ook last van!🙈
Hoe ga jij hiermee om? Ik maak expres al geen maand verslag want dan zou ik schrikken van de kosten die ik elke maand weer uitgeef aan onzin kleding. Ze heeft veel maar enkele keren aan
4 dagen geleden
Ik heb niet echt een goede manier om er mee om te gaan eigenlijk. Als er sale is (vooral zara) koop ik sowieso een hoop en nadat ik veel gekocht heb probeer ik de drang daarna te onderdrukken door niet op de apps te kijken. Maar ik hou het nooit heel lang vol.. want vervolgens voel ik me weer super hebberig, want er is zo veel leuks. Ik heb het erg met kinderkleding maar bij vlagen ook enorm met kleding en spullen voor mezelf. Altijd wel iets dat ik wil hebben.🙈 maar van die kinderkleding is het wel echt zonde omdat ze er zo snel uitgroeien! Mijn dochter heeft niet al haar zomerkleding bijv aan gehad en veel maar een enkele keer. Aankomende zomer zal het niet meer passen.
3 dagen geleden
Ik herken dat wel. Ik vind het ook zo leuk om te kopen. Voor mijzelf koop ik bijna nooit meer wat. De laatste tijd had ik wel wat minder gekocht voor mijn dochter. Maar nu heeft ze weer een groeispurt gehad dus ik ‘moest’ weer wat erbij kopen 😇Het is niet zo duurzaam, al geef ik haar kleding als ze het niet meer draagt vaak gratis weg via een bepaalde FB groep. En duurdere items verkoop ik via Vinted.
2 dagen geleden
Ja echt heel erg 😅 sowieso bestel ik maandelijks bij h&m en koop wekelijks wel iets op Vinted.