13 Reacties

5 jaar geleden

Wij gaan mijn nichtjes inschakelen hun een shirt aab doen met wij worden grote nicht. En met hun rond bij de familie

5 jaar geleden

Oma kreeg cadeautje met een roze en blauwe nijntje. En mama envelop met foto positieve zwangerschap test. Mijn schoonouders krijgen morgen onze trouwfotos te zien en er tussen stoppen wij de foto van zwangerschap test tevens hebben wij een slabbetje met opa en oma. Ben nu 6 weken zwanger rond de 12 weken is mijn man jarig ik trek dan een shirt aan met januari baby en mijn broer en zijn broers krijgen met binnenkomst een cadeautje met een hint.

5 jaar geleden

Mijn moeder verrast met het nieuws dmv een koffiekopje waarin, op de bodem van het kopje, stond geschreven: “Je wordt oma”. Ze vond het heel erg leuk. Dat kopje koffie zal ze nooit meer vergeten. Voor mijn oma heb ik een rebus gemaakt met als uitkomst de aankondiging. Mijn oma is heel erg van het puzzelen en ik heb ook altijd veel raadsels met haar opgelost, dus het leek me leuke passende manier. Mijn zussen ben ik van plan het ‘gewoon’ te gaan vertellen.

5 jaar geleden

15 juni de eerste echo. We willen het dan op Vaderdag 20 juni aan ouders/broers/zussen tegelijk vertellen. Dan ben ik 8 weken. Door middel van een taart met de echo foto erop en een speciaal cadeautje voor de aanstaande opa, voorlees boekje over opa’s.

5 jaar geleden

Ik heb ze het verteld met een leuk foto. Een rompertje en de foto . Ik ben nu 8 weken maar kon het niet meer houden om me ouders te vertellen want me moeder had al wat door 😍😂

5 jaar geleden

Reactie op Mr92

15 juni de eerste echo. We willen het dan op Vaderdag 20 juni aan ouders/br ...
Wij ook! Ik ben dan 9 weken, wij doen met vaderdag ook iets voor de opa's, helemaal leuk!

5 jaar geleden

Wij hebben voor mijn ouders en schoonouders een etiket voor een wijnfles laten bedrukken. Hier staat op sip sip hooray, baby ** on the way. January 2022. Voor m’n broer en z’n vriendin een bierflesje met hier op hoera oom en tante. Voor het zoontje van de broer van mijn vriend hebben we een t-shirt met hier op ik word grote neef. Voor mn vriendinnen weet ik het nog niet maar we zijn 8 weken 1 dag dus ik heb nog even :)

5 jaar geleden

Wij spelen nog met 2 gedachten voor de onthulling aan de opa's en oma's. We zitten te denken om (zoals gebruikelijk) bij de opa's/oma's op de koffie te gaan en dan wat lekkers mee te nemen. En de mergpijpjes van de banketbakker vallen altijd in de smaak. Gedachte 1; in de mergpijpjes willen we dan van die geboortechocolaatjes (platte chocolaatjes met roze en blauwe muisjes) in steken. Gedachte 2; vooraf schrijven we op kartonnen bordjes "je wordt (weer) opa/oma." En geven daarop de mergpijpjes die precies op de tekst liggen. En dan afwachten wanneer ze het zien/lezen.

5 jaar geleden

Wij hebben al een dochterje en willen haar een grote confettiballon aan een touwtje geven waarom staat Big sis. hier een toffe foto mee maken en die dan geven of als kaartje.. of bijvoorbeeld gedrukt op een taartje oid

5 jaar geleden

Reactie op Ahubers

Wij gaan mijn nichtjes inschakelen hun een shirt aab doen met wij worden gr ...
Leuk zoiets heb ik ook altijd gefantaseerd alleen bij ons zijn het inmiddels te veel neefjes en nichtjes is niet te doen.

5 jaar geleden

Wij moeten het nog vertellen. Wij zijn bezig met verbouwing en zijn van plan de baby kamer dadelijk ook af te maken. Langzaam zullen er na de verbouwing steeds mensen komen kijken. En dan gaan we ze de baby kamer laten zien. Betekent wel dat sommige het misschien pas heel laat te weten komen. Want online wil ik het niet doen.

5 jaar geleden

Ik heb gewoon iedereeen gebeld, omdat ik zo enthousiast was🤣

5 jaar geleden

Bij mij krijgt iedereen een cadeautje en daar zit een rompertje in met de nieuwe titel, zoals mijn ouders krijgen: "Hello grandpa and grandma"