15 Reacties

4 jaar geleden

Ha dat heb ik ook! Ook al een tijdje en zit nu op 8+4. Geen idee hoe dat komt, merk het ook met fietsen..

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik had er ook al vanaf 7 weken last van. Erg vervelend gevoel! Mijn verloskundige zei dat ik magnesium kon slikken. Dat doe ik sindsdien en nu is de verzuring weg. Dus ik zou magnesium bij slikken. Ik at al elke dag fruit waaronder bananen, maar schijnbaar is dat dan nog te weinig.

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik had er ook al vanaf 7 weken last van. Erg vervelend gevoel! M ...
Bedankt voor de tip! Hoeveel slik je?

4 jaar geleden

Reactie op Knor85

Ha dat heb ik ook! Ook al een tijdje en zit nu op 8+4. Geen idee hoe dat ko ...
Ik fiets elektrisch, dat scheelt. Maar ik weet nog dat ik het daar inderdaad ook bij had. En op vakantie bij heuvel op lopen ook, pff. Moest continu even pauzeren 😅

4 jaar geleden

Hoi bij mij was dat 1 van de 1e signalen dat ik weer zwanger was. Bekaf bovenaan de trap zware benen idd en hart dat eruitbonkt! Goed te lezen dat magnesium kan helpen ben toevallig gisteren naar de bekende natuurwinkels geweest heel goed advies gekregen volgens mij toch overgegaan op een soort alles in 1 capsule met Magnesium als hoofdbestanddeel combi omega 3 voor de hersenontwikkeling👌🏼 nu 1+1 actie dus was aantrekkelijk.

4 jaar geleden

Ruim 7 weken en zo herkenbaar, ook last van mijn liezen😅😆

4 jaar geleden

Reactie op Mxxy

Ruim 7 weken en zo herkenbaar, ook last van mijn liezen😅😆
Pff ja!

4 jaar geleden

Ja, ik herken dit ook.

4 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Bedankt voor de tip! Hoeveel slik je?
Ik slik een supplement van calcium en magnesium in een capsule (anders moet ik voor mijn gevoel zoveel slikken; foliumzuur, calcium en magnesium). Ik heb even gekeken op de bijsluiter en daar staat dat per 1 capsule 200 mg calcium in zit en 150 mg magnesium. Je mag er schijnbaar 2 per dag, maar ik neem er maar 1 per dag bij het avondeten.

4 jaar geleden

Ik slik een supplement van calcium en magnesium in een capsule (anders moet ...
Oké, dankjewel! Ik ben niet zo goed in het slikken van capsules, dus ik zoek ook al naar een multivitamine kauwtablet voor zwangere vrouwen 🤭

4 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Oké, dankjewel! Ik ben niet zo goed in het slikken van capsules, dus ik zoe ...
Geen dank! Oh ja naar gevoel is dat idd. Zeker wanneer je je ook al zo misselijk voelt, maar helaas met kauwtabletten geen ervaring..

4 jaar geleden

Kreeg van mijn verloskundige deze voorgeschreven; https://pro-vital.nl/assortiment/d3-2000ie-supra/ Zit naast vitamine d ook magnesium en zink in.

4 jaar geleden

Reactie op nesqik

Kreeg van mijn verloskundige deze voorgeschreven; https://pro-vital.nl/ass ...
En het is een kauwtablet :-)

4 jaar geleden

Reactie op nesqik

En het is een kauwtablet :-)
Dankjewel! Die is tenminste nog enigszins betaalbaar. Ik had ze ook van Yummygums gevonden, maar die zijn echt absurd duur..

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap haalde ik magnesium tabletjes bij de apotheek voor de kramp en zE werkten ook tegen maagzuur. Twee vliegen in 1 klap. Deze kosten geloof ik 2 euro voor een heel doosje vol. Alleen werd de ontlasting er weer minder van.