9 Reacties

4 jaar geleden

Ik weer dat verzwaarde dekens worden afgeraden tot 2 jaar. Mijn gevoel zegt dat dit ook zou gelden voor slaapzakjes. Verder ben ik zelf wel voorstander van. Ik heb er zelf een en ik slaap iig een stuk beter dan met een gewone deken :p

4 jaar geleden

Kijk eens bij fedde en kees op de site. Soort van inbaker Light gebeuren ik hoor er goede dingen over. Zelf geen ervaring mee. Verzwaringsdekens worden op maat gemaakt als je een goede hebt. En op gewicht van de persoon die eronder slaapt. Dat zal met slaapzakjes ook moeten. Is hij te groot verstikt je kindje erin omdat het niet ademd. Is hij te klein heeft het geen nut en effect. Baby's groeien snel ik denk dus dat het totaal geen nut heeft en zelfs gevaarlijk is.

4 jaar geleden

Nunki lakentje van Fedde en kees is top! Onze zoon slaapt er onder en geeft hem een rustig gevoel en slaapt langer door! Geeft diepe druk en geborgen gevoel

4 jaar geleden

Reactie op Renatevd18

Nunki lakentje van Fedde en kees is top! Onze zoon slaapt er onder en geeft ...
Hier idem! Het is even een investering maar is bij ons dubbel en dwars waard geweest! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Renatevd18

Ik heb het lakentje ook maar mijn dochter schiet steeds wakker door de rits 🥺

4 jaar geleden

Reactie op Renatevd18

Dankje dat lijkt me idd veiliger en een beetje hetzelfde idee. Maar is deze nog steeds veilig als ze gaan rollen? Dat kunnen ze al namelijk

4 jaar geleden

Reactie op Iris97

Dankje dat lijkt me idd veiliger en een beetje hetzelfde idee. Maar is deze ...
Normaal kan je het slaapzakje in combinatie met het lakentje veilig gebruiken als ze kunnen omrollen. Ze moeten enkel sterk genoeg zijn om hun hoofdje op te tillen als de ritsen omlaag zijn. Onze dochter kan nog niet omrollen maar kan zich perfect omhoog drukken met het slaapzakje aan en de ritsen omlaag :). Wij zijn er heel tevreden van!

4 jaar geleden

Reactie op Ines S

Ik heb het lakentje ook maar mijn dochter schiet steeds wakker door de rits ...
Onze zoon wordt gewoon wakker in bed gelegd en valt zelfstandig in slaap dus hier geen last van

4 jaar geleden

Reactie op Iris97

Dankje dat lijkt me idd veiliger en een beetje hetzelfde idee. Maar is deze ...
Volgens mij wel! Het is niet dat ze vast liggen, alleen wat meer druk. Je kunt t gebruiken tot 3jr dus zal wel kunnen